2015. október 18., vasárnap

Last First Kiss

Sziasztok!Mindenekelőtt szeretném megköszönni az első feliratkozót.Nem hittem volna,hogy ilyen rövid idő alatt összejön egy is akár.Kérlek titeket,hogy egy kis nyomot hagyjatok magatok után,ha elolvastátok a részt,nagyon sokat segítene,mind a fejlődésben,mind pedig a vélemények értelmezésében.Szóval vagy chat-ben vagy megjegyzésként írjatok pár szót!A részről pedig annyit,hogy Larry és imádtam írni és,szerintem aranyos is lett.Nem lett olyan hosszú,de a kövi az lesz.Bár pont nem ez a zene illik ehhez a részhez,de a "perfectet" ajánlom(Last first kiss ellenére is).Jó olvasást hozzá,/kérjetek sztorikat!!/          Always in your hearts,Niky



Kellemesen csalódtam benne.Azt hittem olyan lesz mint ő,ki megkeserítette az életem.Külső alapján ítéltem meg,és rosszul tettem.Megtévesztett a sok tetkó,a rosszfiús öltözék,és a furcsán csillogó szempár.Megismerhettem igazán.Talán senki nem volt velem ennyire kedves és megértő,mint Ő,talán néha túl rendes.Látom rajta,hogy rosszul esett neki mikor titkolóztam előtte.Még mindig bántja.Engem is.Sajnos nem tehetek róla,nem mondhattam el neki mindazt ami nap mint nap történt velem hála annak a mocskos féregnek.Nyakam és kulcscsontom találkozásánál még mindig ott virít egy halvány,vastag,de annál fájdalmasabb emlék.Egy heg.Egy heg,ami az ő keze által maradt ott,az ő késével,ott abban a dohos koszos putriban.Nem látta még,vagy ha látta is,nem kérdezett rá.Tudta,hogy nem tudok róla beszélni.Eddig!Ma mindent elmondok neki!Ha ezért megutál és kidob a házából,akkor is.Megérdemli az igazságot.Sem magamat sem pedig őt nem szeretném átverni.
Szobám ablakából,a függöny mögül néztem ki az udvarra,a hintaágyon ült és olvasott.Minden egyes lapozás előtt felnézett az ablakomra.Melengette szívemet ez a semmitérő,de olyan aranyos gesztus.Néha nagyon elgondolkozik valamin,elbambul miközben beszélgetünk,vagy ha csak rámnéz.Eléggé frusztráló tud lenni.Nem látott a függöny miatt,így nyugodtan végigpásztázhattam.Fehér,csőnadrágjában feküdt,mely kiemelte kecses lábait.Az elhagyhatatlan arany cipője,és gyűrűi szintén értékessé tették.Egy egyszerű piros pulcsi volt rajta,kapucnija a fején.Nyakánál kitündökölt a papírrepülős nyaklánca.Haját pedig gondolom összefogta,mivel nem láttam szétterülni a kapucnijánál.Hatalmas tenyerében szintehogy eltűnt a könyv amit olvasni próbált.Valami melegekről szólót lapozgathatott megint,vagy negyedjére látom nála.Imád ilyeneket olvasni,pedig én úgy tudom nem meleg.Vagy mégis?Erről soha nem beszéltünk,és jobban nézve egy csajt sem láttam nála,illetve mellette eddig,pedig már lassan négy hónapja vagyok nála.
Szekrényemből kikaptam egy ugyanolyan pulcsit,mint ami rajta volt.Lemásztam a lépcsőn és utam a konyhába vezetett.Készítettem két nagy bögre forrócsokit ez esetben  narancsdarabokat is raktam bele.Muszáj kipróbálnotok.Isteni!
Kimentem hozzá.Nem vett észre,mivel azzal volt elfoglalva hogy az ablakomat stírölje percenként kétszer.Háta mögé lopóztam és belesuttogtam fülébe.-A könyv érdekesebb nem gondolod?-úgy megugrott,hogy majdnem kiöntöttem az forró italokat a kezemből.Felnevettem.-Nyugi.Rosszallóan nézett rám.-Lábon járt szívroham-mosolygott.-Hülye-leültem mellé vagyis szinte rá,akkora hely nem volt a hintaágyon.-Ezt neked csináltam,ahogy szereted-kacsintottam rá.-Életmentő vagy,lassan idefagyok.-belekortyolt az italba és lehunyta szemeit.-Hát csak egy pulcsi van rajtad ami elég kevés október végén-oktattam.-Nem kell a süket duma Lou.Elárulok valamit!-Hajolt közelebb.-Utálok magamon mindenfajta ruhát.-erre akaratlanul is elpirultam,ahogy megjelent előttem Harry meztelen hátsófele,akarom mondani mindene.Inkább csak ittam tovább a csokim és bólogattam nagyotmondóan.
-Egyébként miért jöttél ki?Megfogsz fázni!-hátradőlt így kicsivel közelebb kerültem hozzá.
-Unatkoztam,és beszélni szerettem volna veled.-kíváncsivá tehettem,mert egyből felpillantott rám.
-Miről?Történt valami?-furcsán méregetett.
-Igen!Vagyis nem.Rólam szeretnék beszélni,persze ha még érdekel.Tudom,hogy sokat kérdeztél és kitértem a válaszok alól,de nem tudtam róla beszélni.Most is nehéz,de megérdemled,azért amit értem teszel,és kedves vagy velem.A múlt egy fájó pont az életemben,de nem élhetek örökké az árnyékában.-szeretettel nézett rám,de kételkedést is láttam.
-Kicsi,nem erőltetem ezt tudod.-Ez a becenév rajtam marad,azóta így hív mióta megtalált.-Nem kérlek rá,hogy elmondd.Sejtem,hogy egy nagyon fájdalmas ez az egész neked.akkor mondod el amikor szeretnéd,és ne érezd úgy,hogy ez kötelességed.-aggodalmasan nézett.
-Sosem leszek kész,éppen ezért szeretném ezt neked elmondani.Minél hamarabb,és egyátalán nem érzem kötelességemnek,egyszerűen meg akarom veled osztani ezt is.Megbízom már benned annyira,hogy tudjam nem versz át.És így futólag is,de szeretnék bocsánatot kérni azért amit a legelején műveltem,csak azt hittem te is olyan vagy aki bántani akar.-mondtam el egy szuszra.
-Rendben értelek.Ne kérj bocsántatot,teljesen jogos volt az egész.És tudd,hogy melletted állok legyen bármi is az amit most mondani fogsz-mosolygott.
-Köszönöm.Nem szeretnék a részletekbe is belemenni mert így is fáj,de remélem így is megérted-csak bólintott-16 éves voltam,vagy talán 15 amikor apám annyira részegen jött haza,hogy nem tudta ki vagyok.Mindig is ivott,így nem lepődtem meg,de ennyire soha nem volt kiütve.Egyfolytában azt kérdezte ki vagyok és mit csinálok a házában.Anyám a hálóban volt,de egyből kijött a veszekedésre.A végén annyira elfajult a dolog,hogy anyám hívni akarta a rendőrséget.Apám ezt nem engedte.Hajánál fogva ráncigálta le a pincébe...és...csak kiáltásokat hallottam,hogy menjek innen,fussak és hívjam a rendőrséget.Leblokkoltam,nem tudtam mihez kezdjek.Aztán már nem jött több sikoltás.-Itt elkezdtek folyni a könnyeim,de folytattam természetesen.-Mire észbe kaptam volna,hogy menjek innen vagy ilyesmi,apám feljött a pincéből.A keze...teljesen véres volt.és..akkor jöttem rá,hogy megölte.Megölte anyámat,aki mindenét odaadta volna értünk.Imádta apámat,de az utóbbi időben nem voltak egy szinten.Ideges fejjel közelített felém,és azt hajtogatta,hogy most én jövök.Rettenetesen megrémültem.Kifutottam a házból,de még a kapuig sem értem mire elkapott,az ez utáni történések kiestek,nem tudom mi is történt valójában.A következő emlékem az hogy kikötözött a konyhában lévő csőhöz és élezte a kését.Nem tudtam kiszabadulni a pániktól,de nem voltam erősen megkötve így egyszerűen kitudtam bújni a kötélből.Szerencsére nem vette észre.Aztán innen ismét kiestek a képek.Arra ébredtem,hogy üt,ver és rugdos.Borzalmas volt.-azt a pillanatot senkinek sem kívánom,azt érzed bárcsak meghalnál,hogy ne érezd a fájdalmat,a fizikai és lelkit egyszerre. Harry szemei könnyesek voltak,megfogta a kezem és megszorította azt,bíztatva hogy folytassam.-Később,olyan 10 perc múlva hagyta csak abba,nagyon sajgott mindenem.De csak utána éreztem csak az igazi fájdalmat,kését belémmarta,így egy óriási sebből ömlött a vérem a nyakamnál..Ösztönösen szabadítottam ki magam,de annyira fájt,hogy alig kaptam levegőt.Fejbeütöttem és így tudtam elmenni onnan.Körübelül két nap múlva ébredtem fel egy kórházban,mindenhol kötések,zúzódások és foltok voltak.A rendőrség kifaggatott,és én pedig elmondtam nekik mindent,de..de akkor jutott eszembe anyám,és rettenetesen rosszul voltam.Feláldozta magát értem,csak azért,mert ilyen ember az apám.Érted?Egyszerűen elvesztettem őt.Nem mondhatom neki többet,hogy szeretem és tisztelem.Soha nem fogom megbocsátani magamnak,hogy akkor nem hallgattam anyámra.Ha akkor egyből hívom a rendőrséget mikor levitte a pincébe,meglehetett volna menteni őt.Lehet most is élne.-Keservesen sírtam már,de muszáj volt elmondanom Harrynek,képtelen lettem volna ekkora súllyal meglenni vele.Átöltelt és sírtunk mindketten.
-D-De akkor,hogy hogy most itt vagy?Vagyis ott voltál akkor?Az utcán?Azt mondtad hogy 16 körül lehettél amikor történt.-láttam zavarodottságát így folytattam a történetet.
-Igen,utána nagynénémék neveltek amíg be nem töltöttem a 18-at.De végül 20 éves koromig maradtam,míg végig gondoltam mit akarok,de soha nem jutottam semmire,így nem terveztem.Kedvesek voltak,de nem tudtak megadni mindent amire a legnagyobb szükségem lett volna.Egy támaszt.Egy támasz kellett volna,akinek elmondhattam volna mindent.Egy barát vagy egy barátnő ellett volna nekem.Voltak nálam különfajta pszichológusok,de mind orvos volt ugye,nem tudtak segíteni sokat.Magamra maradtam.Egyedül vészeltem át mindent,ezért is lettem olyan elhidegült.Nem akartam senkivel sem beszélni,féltem hogy ők is bántanak.Nem bírtam volna ki.Így elmentem,semmi cuccom nem hoztam el,nem kellett semmi tőlük.Az utolsó megmaradt ruhámban mentem a nagyvilágba és itt találtál rám te.Nem tudom eléggé megköszönni neked ezt.Megmentetted az életem Hazz!-Gyönyörű könnyekkel teli smaragd íriszeibe néztem.
-Ha-Hazz?-meglepődött becenevén.-Te "kicsinek" szoktál hívni én hívlak Hazznak.-Hirtelen vont karjaiba,amin meglepődtem de aztán visszaöleltem.
-Annyira köszönöm neked,hogy a bizalmadba fogadtál és képes voltál mindezt elmondani.Hatalmas akarataerő kell ahhoz,hogy gondolatban is,de újra átéld ezt.-szipogta.
-Köszönöm,hogy itt vagy velem és nem ítélsz el.De még szeretnék mutatni valami ezzel kapcsolatban.Tudod,mondtam,hogy apám-vagyis inkább hívjuk csak Billnek-megvágott,a nyakamnál.És hát megmaradt a heg,ami soha nem fog elmúlni.Utáltam magamon,de egyre jobban kötődök hozzá.Arrábbhúztam a pulóverem nyakát,hogy jobban rálásson.Megöbbent.Nem gondolta,hogy ekkora.Óvatosan húzta végig ujjait a hegen.Kissé megremegtem,de betudtam a hidegnek.Majd megszólalt:
-Ez...ez..Lou én annyira sajnálom.Sajnálok mindent ami veled történt.Nem a sajnálatról beszélek hanem hogy nem tudtam segíteni.Elvették a legszebb éveid az életedből.Soha nem kaphatod vissza.De bepótolhatjuk.-megszorította kezeim.Újból átölelt.Fülembe suttogott:-Segítek neked kicsi,lesznek barátaid,több is,hidd el boldog leszel!-És elhittem neki!
-Gyere menjünk be,kezd nagyon hideg lenni-na igen,nem is sejtettem mennyire elment az idő,fél nyolcat mutatott az óra,ami október végére elég hideg.Nem éreztem a lábaim se semmim,mikor beértünk a fűtött lakásba.Az átfagyott poharakat beraktam a mosogatóba és lehuppantam a fotelba.
-Nem gond,ha elmegyek lezuhanyozni?Majd megfagyok!-mutogatott a fürdő felé.
-Nem,dehogy,menj nyugodtan.Később én is megyek.-közben elindultam a szobám felé.Elterültem az ágyamon és lehunytam szemeim.Nem hiszem el,hogy elmondtam neki.Nem ítélt el,nem nézett rám kívülállóként.Nagyon jó barátra leltem,nem verne át.Ezek után remélem nem.Azt mondta segít,segít beilleszkedni,barátokat találni,ugyanúgy élni mint egy korombeli.Hálás vagyok,életem végéig hálás leszek érte.De az oldalam fúrja a kíváncsiság,hogy miért nincs barátnője.Nem fogok csak szimplán rákérdezni,az olyan...fura lenne.
Elaludhattam,mert arra ébredtem,hogy valaki rázogat.-Lou,azt mondtad elmész még fürdeni.Neharagudj,hogy felkeltettelek,de ne így aludj.-kinyitottam szemeim és az ö smaragdjaiba néztem.-Nem,semmi gond.Köszi.-Törölköző van kirakva neked!-közben felállt az ágyamról.-Köszönöm Harry,megyek is.-Felálltam és az ajtóhoz mentem.-Jóéjt,Hazz!-többé kevésbé végigmértem az ágynál álló göndört,mit nem mondjak nem néz ki rosszul így egy szál alsóban.Eddigi mosolya elérte a szemét így biztos voltam benne,hogy örül,ha így hívom.-Jóéjt kicsi!-ezzel átvonultam a fürdőbe.Úgy terveztem,hogy ma veszek egy forrófürdőt,de a fáradtság nagyúr.Gyorsan lekapkodtam a ruháimat,belerakosgatva a szennyestartóba őket,aztán beálltam a zuhany alá.Nem találtam semmilyen más sampont csak Harryét,ezért azzal mostam hajat.Gyorsan leöblítettem magamról a habokat,hogy kiléphessek a friss levegőre.Ahogy kiléptem,lábam megcsúszott a vizes kövön és ha nem kapaszkodok bele a mosdó szélébe veszélyesen nagyot esek.Szívem majd kiugrott az ijedtségtől,de hál istennek nem estem el.A legcifrább káromkodásaim közül elmondtam egy párat,majd folytattam tevékenységemet.Hamar fogat mostam és nekiálltam hajat szártani.miután végeztem magamra kaptam egy fekete topman alsót.Visszamentem a szobámba,ágybabújtam,de sehogy sem ment az alvás.Ránéztem az órára,hajnali fél egyet mutatott.Eléggé elhúzódott a fürdés.
Lementem a konyhába egy kakaóért hátha utána elálmosodok.Harry szokta csinálni a legjobb kakaót,de mivel alszik megcsinálom magam.Nem akartam felébreszteni Harryt,ezért minél halkabban próbáltam közlekedni.Kivettem a hűtőből a tejet,a polcról levettem a tejet.Kinyitottam a szekrényt hogy kivegyek belőle egy poharat,de olyan hirtelen nyitottam meg,hogy ami elől volt pohár szépen leesett és körülöttem tört el.-A tetves életbe már-szitkozódtam rendesen.Direkt vigyázok erre meg hangzavart okozok,nagyon jó.Ha felébredt nem tudom mit csinálok magammal.Még szerencse,hogy vettem fel papucsot mert szép vágások lennének a talpamon.A nagyobb darabokat összeszedtem,de egy megvágta a kezem,felszisszentem,odatartottam a mosogató fölé és próbáltam lemosni a vért.Leragasztottam és felsepertem a többi szilánkot.Halk trappolást hallottam a lépcső felől,majd egy álmos göndör fejet láttam felbukkanni a konyhaajtóban.
-Mit csinálsz Lou?Miért nem alszol?-dörgölte meg a szemeit.
-Neharagudj.Nem tudtam aludni és lejöttem egy kis kakaóért,de levertem egy poharat.Bocsi Hazz-sötét szemekkel nézett rám.Így csak akkor szokott ha ideges vagy fáradt.Most nem tudtam melyik.
-Nem gond.Csináljak kakaót?A Harryset?-vigyorgott fáradtan.-Az jó lenne,köszönöm.De utána megyünk aludni,tényleg késő van.-Leültem az asztalhoz és vártam hogy megcsinálja az italunkat.
-Remélem is.Állva eltudnék aludni.És egyébként miért nem tudsz aludni?Máskor úgy nyomod a szunyát tizenegykor,hogy nem lehet kirángatni onnan délig.-ebben igaza volt.-Csak...nem tudom.Megkönnyebbültem,minden miatt amit ma elmondtam,olyan máshogy érzek..hálás vagyok neked Harry.Nagyon.-leült velem szembe,az egyik forró bögrét a kezembe adta.-Úgy érzem,hogy itt vagy nekem mint barát.Segítettél eddig is ahogy tudtál és ezt nem tudom,hogy meghálálni.Kicsit frusztrált vagyok emiatt.
-Igazából....-átült a mellettem lévő székre-van valami amivel megtudod hálálni.-tényleg?micsoda?
-Engedd,hogy....mindegy is inkább megmutatom.Egye közelebb hajolt,leheletét éreztem magamon.Szemeit lehunyta és jobban közelített mígnem ajkaink összeértek.Teljesen ledöbbentem,mit kellene tennem?Ő egy pasi,egy rohadt helyes pasi.Jó oké,helyes de egyszerűen nem néztem volna ki belőle ezt.Meleg?Akkor ezért nincs barátnője és nem is volt nála lány?De akkor is!Engem?Na nem,ezt nem!Óvatosan csókolt,de nem csókoltam vissza.Eltoltam magamtól,aztán egy értetlen tekintetbe ütköztem.Rádöbbent cselekedetére.
-Jézusom,n..nem..ne haragudj,é..én csak-beletúrt hajába idegesen állt fel.-nem kellett volna,annyira sajnálom.Jobban teszem ha felmegyek.Jóéjt.-felviharzott.Úgy ültem ott,mint aki karót nyelt.Ezt nem hiszem el!Most komolyan itt hagyott?De én....én nem akartam megbántani.Csak megdöbbentett.Nem ítélem el semmiért sem,főleg azért amilyen.Eddig is ugyanez a Harry volt,csak nem tudtam milyen.Hetero?Meleg?Kit érdekel.Basszus,most biztos ostorozza magát.
Gyorsan a mosogatóba raktam a poharainkat,felmentem a szobámba.Nagyon álmos voltam,de képtelen voltam aludni.Folyton a lent történtek jártak az agyamba.Lehet,hogy kedvel...v..vagy szeret?Úristen..nem az nem lehet,lehetetlen.De,hogy szerethetne?Hirtelen beugrott egy két pillanat.Például mikor közösen filmeztünk.Utálja a horrort,de a kedvemért megnézte.Borzasztóan félt a végére és hát valahogy majdnem az ölemben kötött ki.Aznap este kénytelen voltam vele aludni,mert nem bírt megmaradni egyedül.Vagy amikor én főztem neki.Tudtam,hogy nem ízlik neki,hisz én magam is majd kihánytam,de ő képes volt letuszkolni a torkán azt mondván,finom.Az apróbb dolgok,néha hozott valamit haza,általában nekem,sütit,ruhákat.-jézusom,ha ezt hamarabb észreveszem minden máshogy lett volna.Mi?De nem lett volna máshogy,mert én nem szeretem őt!Nem szerethetem..de mindig olyan furcsa érzésem van ha vele vagyok!Teljesen máshogy viselkedek mint alapból tenném,hamarabb megnyíltam előtte....-Szeretem?Nem!-Kedvelem?Nagyon is...De akkor ez lehet szerelem is nem?De én nem vagyok meleg!De mióta is tudom,hogy nem vagyok?sosem volt pasim.Mitha egy ördög és egy angyal ülne a vállamon..Most pedig egyikre sem hallgatok!Nem szeretem MÉG!Szóval ki kell találnom valamit nagyon gyorsan!
Mi lenne ha?.....megvan!

Harry szemszöge:

Iszonyatosan mérges voltam magamra.Hogy lehettem ilyen hülye,Biztos visszacsókol,ja persze.Látszik rajta,hogy nem úgy tekint rám ahogy én rá.Nem tudta eddig,hogy meleg vagyok,de mostmár igen.Akkor elkellett volna mondanom neki,amikor beszámolt ő is nekem a múltjáról.Most gondolom undorodik tőlem és soha nem akar látni...Mit tettem?Legalább a barátságát tartottam volna meg ha nem szeret.Mekkora egy önző alak vagyok.
Csak néztem ki a fejemből és ezen agyaltam,órákon át.Szeretem az istenit!Rohadtul szeretem!Bele fogok őrülni ebbe.Mégis hogy mondjam el neki?Vagy megsem hallgatna?Mi érnék el vele egyátalán?Túl sok a kérdés,én pedig nyuszi vagyok.Az vagyok ilyen helyzetben.Borzalmas időszak volt az életemben mikor bevallottam magamnak,hogy meleg vagyok.Képtelenség elfogadni,hogy más vagy mint a többiek.Kinéznek és csúfolnak.Ebben talán kicsit hasonlítok Loura.Olyan ártatlan,de mégis van benne elszántság és férfiasság.Tisztelem minden tekinteteben.Erős maradt és nem vetemedett semmilyen öngyilkossági kísérlethez.Én nem bírtam volna.Ezekért IS szeretem.Minden kis apróság amit hozok örömet okoz neki,imádom nézni ahogy mosolyog,a nevetőráncok felkúsznak egész a szeméig.A gyönyörű szeméig.Bármikor képes vagyok elveszni bennük,senkiéhez nem hasonlítható az övé.Különleges akárcsak Ő.Imádom az illatát,vagy azt nézni hogy lóg rajta a ruhám.Reggeli hangján megszólalva köszön,este elköszön aranyosan.Ahogy néha átölel,megnyugtat.Sokszor bambulok el a közelében arról álmodozva,hogy egyszer majd bármikor megcsókolhatom,azt mondhatom neki,hogy SZERETLEK és Ő viszontszeret.Élvezhetjük egymás társaságát és én lehetek neki az első Úgy.És mire visszatérek a valóságba újabb kés vájódik a szívembe tudván ez csak egy álom volt.Fontos nekem,rettenetesen fontos.És még mennyi mennyi dolog van amiért szeretem Őt.Borzalmas mindennap úgy felkelni,hogy vele lehetek de mégis távol tőle.Éjjel pedig erőt vettem magamon és megpróbáltam elmondani neki mindent,de inkább csak cselekedtem,ez volt a baj.Ez volt életem legnagyobb hibája.Remélem ad egy esélyt arra,hogy elmagyarázhassam neki ezt az egészet.
Reggel 9 et ütött az óra mikor hirtelen pattantam ki az ágyból.Eszembe jutott,hogy ma beszélnem kell vele.Muszáj!Alig aludhattam 2 órát,de megérdemeltem,sajnos.Felkaptam egy fekete pólót egy csőfarmerral,felhúztam egy zoknit és a fürdő után egyből Louhoz mentem.Hiába kopogtattam,nem nyitott ajtót.Kezdtem megijedni.Hangosabban dörömböltem,de semmi.Lecsúsztam a fal mellett és csak vártam és vártam,aztán megjelent:egy gitár volt nála és valamit szorongatott a kezében,és mosolygott!!.Még mindig bennem volt a félsz,hisz nem mondtam neki még semmit.
-Lou kérlek..én nem....-számra rakta a mutatóujját,leült mellém és belekezdett.
-Ezt csak hallgasd meg jó?Utána mindent megértesz!-láttam rajta,hogy izgul valami miatt,de ráhagytam.Bólintottam aprót és elkezdte:

-Baby I, I wanna know what you think when your alone.
Baby én, én tudni akarom mit gondolsz mikor egyedül vagy
Is it me yeah? Are you thinking of me yeah? Oh!
Ez én vagyok igen? Rám gondolsz igen? Oh
We’ve been friends now for a while,
Most barátok voltunk egy ideig
Wanna know that when you smile...
Tudni akarom hogy mikor mosolyogsz
Is it me yeah? Are you thinking of me yeah? Oh oh!
Ez én vagyok igen? Rám gondolsz igen? Oh oh

Boy what would you do?
Fiú mit szeretnél tenni?

Would you wanna stay if I would say?
Maradnál ha azt mondanám?

I wanna be last yeah,
Én akarok lenni az utolsó igen
Baby, let me be your, let me be your last first kiss.
Baby hadd legyek én a te, Hadd legyen én a te utolsó első csókod
I wanna be first yeah,
Én akarok lenni az első igen
Wanna be the first to take it all the way like this...
Én akarok lenni az első hogy adjak egész úton mint ez
And if you only knew I wanna be last yeah!
És ha csak tudtad én akarok lenni az utolsó igen
Baby, let me be your last, your last first kiss!
Baby hadd legyek én a te utolsó, a te utolsó első csókod

Megértettem,most én tettem szájára az ujjam és folytattam:
-Baby tell me what change,
Baby mondd mi változott
I’m afraid you’ll run away if I tell you...
Megijedtem hogy el fogsz futni ha elmondom
What I wanted to tell you,
Azt akartam mondani
Maybe I just gotta wait,
Talán csak várnom kell
Maybe this is a mistake.
Talán ez az a hiba
I’m a fool yeah, baby I’m just a fool yeah...
Bolond vagyok igen, baby én csak bolond vagyok
Boy what would you do?
Fiú mit szeretnél tenni?
Would you wanna stay if I would say?
Maradnál ha azt mondanám?

Wanna be last yeah...
Én akarok lenni az utolsó igen
Baby, let me be your, let me be your last first kiss.
Baby hadd legyek én a te, Hadd legyen én a te utolsó első csókod
I wanna be first yeah...
Én akarok lenni az első igen
Wanna be the first to take it all the way like this,
Én akarok lenni az első hogy adjak egész úton mint ez
And if you only knew I wanna be last yeah...
És ha csak tudtad én akarok lenni az utolsó igen
Baby, let me be your last, your last first kiss.
Baby hadd legyek én a te utolsó, a te utolsó első csókod.


Az utolsó pár sort együtt énekeltük el.Hirtelen hagyta abba a húrok pengetését,ezzel kizökkentve szemei bűvöléséből.Ledobta maga mellé a gitárt és olyan gyorsan fordult felém és tapadt az ajkaimra,hogy mozdulni sem bírtam.Hátradőltem a hevességétől és birtokba vettem ajkait.Belemosolyogtam,kezeim közé vettem arcát.Magamba kuncogtam mikor megdermedt a nyelvemtől.Hisz elég régen csókolózhatott már,ezért egy halk sóhajt eresztve hajába túrtam.Eszméletlen érzés volt érezni ajkait,forró szám perzselte övét.Hasamban eszement módon repkedtek a lepkék.Kicsit sem férfias,de legalább ez ad bizonyítékot arra,hogy tényleg szeretem.Belenyögött elmélyített csókunkba és eltávolodott.Csukott szemekkel lihegtünk egymás szájába.Feltekintettem rá,annyira őrjítő volt a látványa.Kérdő tekintettel illettem.
-Tényleg Lou?Igaz amit énekeltünk?-suttogtam neki
-Igazság szerint tegnap éjjel amikor megcsókoltál-vagy csak megpusziltál,mindegy-és otthagytál rájöttem,hogy egy barom vagyok.Nem tudom pontosan mit szerettél volna mondani nekem,vagy tenni,de azt hiszem érzek irántad valamit.Nem szeretlek,legalábbis nem úgy még.Nem tudom mi ez,mert arról sincs fogalmam,hogy meleg lennék,de több vagy nekem mint barát.És ezt tegnap tudtam meg.Ha nem rohansz el akkor esetleg ott is meg tudtuk volna beszélni.A te szempontodat viszont nem tudom,szóval?
-Már itt vagy lassan egy éve,de nem hazudok ha azt mondom,hogy az első pillanattól kezdve megfogtál.Lehet ez nyálasan fog hangzani,de minden ami te vagy,szeretem,azóta a perc óta,hogy megláttalak az utcán.Ott voltál majdnem átfagyva és étlen szomjan.Éreztem,hogy muszáj segítenem neked.És nem mondom,nagyon rosszul esett,hogy ennyire sokáig nem mondtál semmit,de beletörődtem.-megfogtam kezeit és összekulcsoltam ujjainkat.Lenézett majd újra rám.-De mivel tegnap elmondtál mindent ezért ennyivel én is tartozok neked.Körübelül 10 éve tudom,hogy meleg vagyok,olyan másodikos lehettem akkor.Nem érdekeltek a lányok,míg más fogócskázott és húzogatta a hajukat,én addig inkább elbeszélgettem az osztály "stréberével"aki fiú volt.Aztán csak kilakult.Mielőtt rád találtam,szakított velem a pasim,mondván én nem felelek meg az elvárásainak.A szüleim kitagadtak mikor megtudták "milyen" vagyok,egyedül a testvérem,Gemma áll mellettem.Aztán jöttél te,és most itt tartunk.Ez az egy év nagyon hosszú,de mégis kevés volt,hogy rájöjjek te hogyan is érzel irántam.És a tegnapi mondanivalód után egyszerűen nem tudtam kordában tartani magam,muszáj volt lépnem.És ha te azt mondod kedvelsz,az bőven elég ahhoz,hogy belémszeress idővel.Most mondanám azt,hogy elviszlek randizni vagy ilyenek,de már mindent tudunk egymásról. -mindketten felnevettünk.- ezért kérlek arra,hogy legyünk ugyanúgy barátok,mint eddig,némi extrával.~Gondolatban már számtalanszor elképzeltem milyen élmény lenne,ha alattam feküdne és a nevemet nyögné hangosan...sőt ha én feküdnék alatta..de most elhesegettem ezeket a gondolatokat.Egyenlőre!~Persze ha neked ez megfelel.Megszorítottam kezét és leheltem rá egy finom csókot.
-Teljesen,köszönöm,hogy ezt elmondtad nekem,ez teljesen olyanra sikerült mint egy randi,szóval az első kipipálva-együtt nevettünk hülyeségén,de igazából elég abszurd és igaz volt a helyzet.
-De ez azt is jelenti,hogy megcsókolhatlak nem igaz?Első randi után csók a szokás.-meg sem várva válaszát húztam közelebb a fejét és egy erőszakos puszit nyomtam ajkaira.Egy morgást hallatott,el is húzódtam.Kaján vigyorral figyeltem reakcióját.Elnyílt szájjal,kidülledt szemekkel vizslatott,aztán egy lemondó sóhajt engedett.Visszacsúsztam hozzá,fejét elfordítottam és durván,de szenvedélyesen csókoltam meg.Mostmár nem kímélve nyelvemtől sem.Kicsit bénázott még,de majd én megtanítok neki mindent.Kicsit lentebb haladtam elérve nyakához,és megkerestem gyenge pontját.Ádámcsutkája mellett egy kicsivel leltem meg és erőteljesen megszívtam,nyöszörgött de ezt bíztatásnak vettem.Mikor úgy éreztem elég,elszakadtam tőle és megnéztem a foltot.Gyönyörű véres lilás színben pompázott nyakán,egy alig eltakarható helyen.Tökéletes!
-Hazz!Hogy megyek így munkába?Ki lesznek bukva!-mérgelődött.Megvontam vállam,s törökülésbe vágtam magam.
-Nyugi kicsi!Nem téged fotóznak,hanem te fotózod őket,nincs gáz.Legalább megtudják,hogy nem kaphatnak le a kezemről.-Hát nem most beszéltük meg,hogy barátok leszünk?-De igen,egy kis extrával,mint mondtam.-adtam egy cuppanós puszit szájára és feltápászkodtam.Direkt nem mondtam neki hogy szeretem,mert az neki lett volna kellemetlen,mivel ő még bizonytalan.Ráérünk még...

                                                                          ~~~~~~~
Louis Szemszöge:

-Azt hittem ma nem leszel itthon.Kedd van édes,nem munkába kéne lenned?-átkaroltam derekát és úgy húztam közelebb magamhoz,miközben épp fogat mosott.Kiköpte a fogkrémet,átöblítette a száját és megfordult.Velem szemben.
-Tudod ma olyan kedd van amit veled akarok eltölteni így nem mentem be.Nem is kerestek eddig,szóval nem hiányzok.Lehet annak köszönhetően,hogy kikapcsoltam a mobilom.-röhögve adtam egy puszit mellkasára.
-Akkor azt hiszem,nekem is ilyen keddet kell tartanom,szóóóóval-elhúzva az ó-betűt visszabattyogtam a szobába,elővettem a mobilom és szélsebesen mentem vissza Harryhez,aztán én is kikapcsoltam a készüléket.
Kivette a kezemből és sietve kapott ajkaim után.Éreztem övéin a mentolos ízt,végigvezettem ujjbegyeim oldalán és megfogtam a csípőjét erősen magamhoz húzva őt.Belenyögött csókunkba,de most nem éredekelt senki és semmi csak Ő.Aztán egy pillanatra elváltunk oxigénhiány következtében.Szemem lehunytam és úgy lihegtünk egymás szájába.
-Kicsi?
-Hm?-mámorban úsztam
-Nagyon szeretlek!Nagyon nagyon!-puszilt folyamatosan.Széles mosoly kúszott arcomra.Eddig is tudtam,hogy szeret.Már akkor tudtam,mikor három hónappal ezelőtt megbeszéltük a dolgainkat.Hát nem maradtunk csak barátok,annál sokkal többek vagyunk.Nem mondta ki egyszer sem eddig,hogy szeret mert abban a tudatban élt,hogy még nem érzek így.Kis butus.~hatalmas ujjait megfogtam és csupasz mellkasom bal részére raktam tenyerét.~
-Érzed ezt?-hevesen dobogó szívemre utaltam.Végigcsúsztatta kezét egész a hasamig.Bólintott.-Ez csak miattad ver így.~szemét nem vette le  felsőtestemről így megfogtam állát és szemeibe néztem.-Azért mert kimondhatatlanul és visszavonhatatlanul szeretlek!Érted?SZE-RET-LEK!-meghatódva s vigyorogva ölelt meg.
-El sem hiszed,mennyire jó érzés ez nekem.Túl tökéletes.-Felordítottam és leszaladva a lépcsőn kifutottam az utcára,úgy egyszál alsóban,de ez most nem érdekelt.A hideg sem,pedig kellemetlen december volt.Nem voltak kint olyan sokan,de mégis annyian amennyien kellettek volna,de jó volt így.Harry is kifutott utánam,mert nem értett semmit,de csak fejem ráztam vigyorogva.
-EMBEREK! ITT ÁLL AZ AZ EMBER AKIT AZ ÉLETEMNÉL JOBBAN IS SZERETEK! SZERETLEK!SZERETLEK HAZZA!-felé fordulva kiabáltam,egy páran megfordultak utánunk és grtuláltak.Ez volt a cél.Harry leesett állal nézett,mit is csinálok.Mire feleszmélt már az ölében csüngtem és rácuppantam piros,duzzadt ajkaira.-Olyan bolond vagy!Szeretlek!Köszönöm Kicsim!-suttogta számba.Azt mondta "kicsiM".Nem kicsi,már az övé vagyok,az ő kicsikéje....Bevitt a meleg házba és csak akkor engedtem ki könnyeim.Nyakába fúrtam arcom és ott szipogtam,míg őt rázta a nevetés.
-Miért sírsz Lou?Valami rosszat tettem?-hevesen ráztam a fejem,de sírás közben vigyorogtam,mint a tejbetök.
-Nem,de..dehogy is,csak....Basszus annyira örülök,hogy vagy nekem!-felnevetett.
-Itt leszek neked mindig baby!-csókolt szájon.
-Megígéred?
-Ígérem neked!-és egyszerre mondtuk ki azt ami idáig vezetett,egy boldog szerelemhez.

-Baby let me be your last,your last first kiss.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése