2015. november 15., vasárnap

The Special Feeling


Sziasztoook!Nagyon sajnálom,hogy a múltheti rész kimaradt,de elvagyok havazva,ezért ma kaptok egy hosszabb részt,illetve a jövőhetit is egészen hosszúra tervezem.Dóri!Itt a rész,remélem megfelel az elvárásaidnak,nekem tetszik ez a rész...nem is tudom miért! ;) A lényeg az,hogy van benne jópár 18+...sztorikat továbbra is kérhettek,sőt kérjetek!De a komikat hiányolom kissé.Tudom,hogy többen is olvastok,mert rengetegen látogatjátok az oldalt,aminek nagyon örülök,főleg az 1000+ megtekintésnek...de több komit reméltem..már így pár héttel a nyitás után.Kérlek titeket,hagyjatok magatok után egy kis nyomot,sokat jelentene!
                                                         Always in your hearts,Niky



Idegesen dobolok az elkopott padom tetején várva a csengő hangját.Ez ma az utolsó órám,a hetedik.Megnézem a telefonom,mennyi idő van még hátra,de csalódva konstatálom,hogy még bizony 20 percig itt fogok nyomorogni.Gyorsan visszadobom a készüléket a táskámba és próbálok odafigyelni amit a tanár hadovál.Utálom a történelem órákat.A tanár egy seggfej,az anyag meg szar.Épp a fejem koppant az asztallapon mikor a tanár felszólított.
-Örömmel nézem,hogy mennyire érdekli a történelem,Mr.Tomlinson.Azt ajánlom erősen kösse fel a gatyáját,mert következő alkalommal maga fog beszámolni az eddigiekből.-szemem forgatva igazítottam meg hajam,tegnap lett frissen nyírva és egész jól néztem ki...De mikor nem?És igen,egóból sincs hiány.
-Tanárnő,én mindig figyelek.Csak közben kénytelen vagyok a szemhéjamat belülről nézni,mert magánál bármi szebb.-egy sietős viszláttal ki is léptem a teremből,ugyanis a csengő hamarabb megszólalt,mint ahogyan az időérzékem számította.
Csendes gyerek vagyok általában,de nem is vagyok nyomi.Nem tartozom a nagymenőkhöz....úgy istenigazából sehova.Megvagyok én magamban,de persze normális 20 éves srác vagyok,mint bárki más..Igen 20,merthogy "évvesztes" vagyok vagy mi a szösz.Ezért én már a 12.iskolai évemet 20 évesen fejezem be.Kicsit szokatlan ennyi idősen még gimibe járni,de hát én sem vagyok valami átlagos.Kezdem úgy érezni,hogy kinéznek...de nem bunkón,csak mintha tisztában lennének rólam valamivel,amit még én sem tudok...Egy valamit,viszont nem tud senki...meleg vagyok bizony.Lehet ezért vagyok kicsit más a többiek szemében,mer nem láttak a közelemben egy nőt sem...persze ez nem jelenti azt,hogy nem élek szexuális életet,mert de,csak nem úgy ahogyan azt "kéne".Hosszútávú kapcsolatom nem nagyon volt...3 éve jöttem rá,hogy ferde az identitásom és azóta csak egy-egy alkalmas partikban vagyok benne.Nem érzem úgy,hogy lenne olyan ember akivel több időn keresztül..akár egy hónap vagy egy év...együtt legyek.Nem találtam még meg a Nagy Őt,ahoygan mondani szokás.
Gondolom egy bunkónak és egy rosszultanuló,nagyszájú buzinak képzeltek-de én szerintem nem ilyen vagyok.Szüleim vannak,jól élünk,igaz néha megesik egy-egy vita,veszekedés,de elég jól kijövök velük.A nemi ferdeségem is elfogadták,s teljes nyugalommal kezelik-nem ítélnek el egy-két buli utáni alkalom miatt sem.Támogatnak,ezért nekem is muszáj letennem valamit az asztalra,márcsak miattuk is.Ígyhát kénytelen vagyok tanulni és a 3-4 köztes átlagot fenntartani,a jobb jövő érdekében.
Fellélegezve léptem ki a suli kapuján,péntek van,szóval jöhet a lazulás és este egy buli...khm...is.Két utcán át gyalogoltam,míg végre megláttam házunkat.Miután beléptem,ledobtam táskám és célba vettem a fürdőszobát.Mivel most délután három óra van és a buli mindig kilenckor kezdődik ráérek elkészülni.Elvégeztem folyó ügyeim s felfrissítettem magam,leheveredtem az ágyra.Valószíüleg elaludhattam,mert anyukám kopogására nyitottam ki a szemeim.
-Tommo,itt vagy?-nyögtem egyet.
-Igen anya...bocs,elaludtam.Sietek aztán elmegyek ma.-kinyitottam az ajtóm.-Elugrok a Flares-be.-egy puszival köszöntem neki.
-Rendben kisfiam,de ne nagyon idd le magad,oké?És ha lehet,csak kíméletesen!-kacsintott.Levegőm benn tartottam,majd kipukkadt belőlem a nevetés.Ismer már,mint a tenyerét,kicsit hangos és durva szoktam lenni,már ami az ágyban lévő teljesítményemet illeti.És nem csak domináns fél szoktam lenni,a hangom mindig megtalál.
-Értettem anya...akkor ma ne hozzam haza,jól gondolom?-még mindig röhögtem.
-Ne,tudod...apáddal meg kell beszélnünk pár dolgot.-itt ő is elnevette magát.A--hha.Szóval anyám is hosszú estét tervez.
-Értem ééén,de ezt mondhattad volna máshogy is.-rá ütöttem,ez nem kétség.-Na de megyek készülök,mert ha jól látom nyolc óra lesz.-ezzel becsuktam az ajtót és siettem a fürdőbe.Lekapkodtam a ruháim és beálltam a zuhany alá.Hiába az idővel,fel kellett készülnöm a ma estére...egy gyors kielégüléssel edzettem a testem.Remélem nem voltak nagyok a nyögéseim,de ha igen az sem érdekel.Hallottak már.A szokásos 10-20 perc helyett,most kevesebb,mint 10 perc alatt sikerült el jutnom a csúcsra.Ma este viszont formában leszek és keményen beledöngölök valami jó pasit az ágyba.Rendeztem légzésem,hamar lezuhanyoztam és öt percen belül már borotválkoztam egy törölközővel a csípőmön.Fogat mostam,felhúztam egy alsót és kiválasztottam egy feszülős rövid ólót egy fekete csőfarmerrel,felcibáltam magamra.Ezután már csak a hajam volt hátra.Ügyesen beállítottam,mint minden áldott alkalommal,most viszont teljesen felzseléztem.Fújtam magamra az új parfümömből és a telefonom,tárcám elrakva léptem ki szobámból.Felvettem fekete Van's cipőm,és a bőrdzsekimbe bújva köszöntem el az otthoniaktól.
-Elmentem!Szerintem reggel jövök.-egy kicsit inkább anya felé célozgattam ezzel,de csak egy nyugodt választ kaptam.
-Oké,csak okosan!-mindig ezzel köszön el...mintha hülyének beszélne.
Azzal a céllal indultam el,hogy egy jót bulizok ma,kis piával és hatalmas orgazmussal..egy éjszakára..Azt viszont én sem gondoltam,hogy ez az este nem csak erről fog szólni,hanem sokkal többről.
A bárba belépve megcsapott a szokásos szag.Cigi,pia,izzadtság és talán fű.Ezzel jellemezném ezt a helyet.Sosem füveztem,de cigizek..az bőven elég.Odacsapódtam a bárpulthoz és rendeltem magamnak kezdetként egy tequilát..kéket.Mindig ezzel kezdek,csak a megszokás.A harmadik kör után,kezdtem egy kicsit unni a fejem egyedül.Körbe néztem,de nem akadt meg senkin a tekintetem,káromra.
-Keresel valakit?Vagy esetleg jó leszek társaságnak én is!?-jött mellőlem egy reszelős mély hang.Végignéztem rajta és meglepődtem,mert egészen hasonlóan öltöztünk,viszont nem kerülte el a figyelmem a szexi alakja,arányos teste és csábító arca sem.Szemei csillogtak,szép éjfeketék,szája gyönyörűen ívelt és fénylett az előbbi italtól.Szívesen kóstolgatnám.-Nos?Végigmértél rendesen?-köpni-nyelni nem tudtam,nem szoktak ilyen közvetlenek lenni...egyik partnerem sem.Tetszik.Rendeztem vonásaim és elmosolyodtam.
-Nos,igen..és meg kell valljam kibaszott izgató vagy.-nem szoktam kertelni,kerek perec megmondom amit gondolok.Felhúzta szemöldökét és kuncogott egyet.
-Bevallom és is így vélekedek rólad,nem táncolunk egyet?-mindketten megittuk ami a poharunkban volt és bevetettük magunkat az éjszakába.Ahogy a táncolók közé kerültünk egyből magam felé fordítottam.Nekidörgöltem testem,de leginkább alsó tájékom.Nyakamhoz hajolt.-Kanosak vagyunk?Felkeltettem az érdeklődésed?-nyakamba csókolt.
-Nem csak az érdeklődésem keltetted fel,de ha már így kérdezed,igen,kurvára kanos vagyok és szívesen benned lennék most ahelyett,hogy itt folytatunk bájcsevejt...-felnyögött szavaim hallatán,már ha jól hallottam a zene mellett.
-Nem is rossz ötlet!De előtte igyunk még egy kicsit...csak most érkeztél.-érzékien pusmogott fülembe,aztán rábólintottam.Fiatal még az este...azt érzem vele jól fog telni.De van valami ebben a srácban,ami szokatlan...laza,nem pirul el,és...más...még a nevét sem tudom.
-Hé.-kaptam el karját,mikor el akart menni mellettem.-legalább akkor a nevedet áruld el,ha azt akarod,hogy az estét veled töltsem...-végighúztam ujjam nyakán,aztán levezettem egészen a nadrágjáig..szépen kezdett dudorodni.Élesen beszívta a levegőt.Elkapta kezem és nekidöntött az egyik falnak,sürgetően néztem a szemébe.Bámultuk a másikat,mint akiket megbabonáztak,de aztán egyszerre eszméltünk fel és nyomtuk egymásnak ajkaink.Nyelve nem kért bejutást,egyből megkapta.Puha ajkaival falta az enyéimet,hozzámdörzsölte magát és mégjobban,erősebben csókoltam.Hajába túrtam,amitől felmordult és hirtelen szakadt el tőlem.Nyelve hegyét végighúzta alsóajkamon,ettől megremegtem.Furcsábbnál furcsább érzéseket csikart ki belőlem ez a srác,de felettébb tetszett.Ráharaptam s meghúztam,így aztán ismét csókban forrtunk össze.Ez tovább tartott,mint az első,de meg kellett szakítanom,mert a levegőhiány közbelépett.Egy puszit lehelt számra,s homlokát enyémnek döntötte.Egymás szájába lihegtünk,ismeretlen érzések kavarogtak bennem,kezdtem tőlük megijedni.-A neved viszont még mindig nem tudom,sexyboy.-felnyitotta lecsukott szemeit.
-Zayn vagyok,de ha így szólítasz és ezzel a hangnemmel,meg is válok tőle.-felnevettem,majd Ő is.-És te?Milyen nevet nyögjek?-ez kell nekem.Szemérmetlen,sármos és kifogástalan.Agyam ellepte a köd és már láttam is magam alatt,ahogy kéjesen,eltorzult arccal nyögdécsel.
-Louis,de te is hívhatsz bárhogyan-szintén felnevettünk.-Menjünk,igyunk valamit,mert a végén itt teszlek magamévá.-bárgyún vigyorgott rám,de megfogta kezem.Érdekesnek tartom,hogy nem csak a dugás járt az eszébe,mert ha rajtam múlott volna,már két meneten túl lennénk.Átverekedtük magunkat a tömegen és ugyanoda ültünk le,mint nemrég a megismerkedésünknél.
-Az Aperol jó lesz?-szólt hozzám újra rekedtes hangján,megőrülök ettől.Megfogott ez a csávó,vagy csak túlságosan kiéhezett vagyok?
-Tökéletes.-és csak ittuk a kínálatot.Fél óra múlva már éreztem,nem kéne többet innom,mert nem fogok emlékezni semmire sem.Újból belevetettük magunkat a táncolók közé,de most nehezebben ment mindkettőnknek a táncikálás.Ösztönösen fordítottam neki hátat és kezdtem mozogni előtte.Nem sokáig bírta,megfogta derekam és maga felé fordított.
-Nem játszunk ilyet!Ha folytatod,félek,hogy menten e...-nem érdekelt a mondanivalója,olyan szinten feszült a gatyám,hogy csak rá tudtam koncentrálni.Ajkaira tapadtam és faltam.Hosszú csókokat loptam tőle,de mindkettőnk türelme véges,ezért összekulcsoltuk kezeinket s rohantunk is ki a szórakozóhelyről.
-Hozzám igaz?-kérdezte két smár között.Bólogattam és újra ráhajoltam szájára.Nem tudtam betelni vele,részegen is mámorító,felejthetetlen a csókja.A taxiban se tudtam elszakadni tőle,pár pillanat volt amikor levegőért hajoltam el,de az öt-tíz perces utat egymás szájának felfedezésével töltöttük.

A szobájába beérve ledöntöttem az ágyra.Lábaim csípőjének két oldalára raktam,nyakát vettem célba.Nehéz volt elszakadni ajkától,de muszáj volt,kiszívtuk egymás szájából az életet és alig éreztem,szinte zsibbadt a csókcsatáinktól.Kezét levezette hátsómhoz és erősen megmarkolta,csípőm előremozdult és összedörzsölődtünk alhasunknál.Egyszerre nyögtünk fel.Elkezdtem rajta mozogni,ruhán keresztül is éreztem lüktető férfiasságát,ezzel még nagyobb vágyat keltve bennem.Nem hitte volna,hogy lehet ennél nagyobb erekcióm,de szószerint majd kiszakadt a gatyám.
-Ha nem dugsz meg most azonnal,akkor én foglak,de kíméletlenül.-újra mozogtam.-Ahh.baby..kérleek.Nem bírom,eldurranok.-Most sem hallgattam rá,azt akartam,hogy előjöjjön belőle a "vadállat",teperjen le,csókoljon....durván kúrjon meg.Fellökte magát,beletúrt a hajamba majd erősen meghúzta.-ooah.-hirtelen jött.Ezzel a figyelemeltereléssel maga alá is gyűrt.-borzasztóan kívánlak,el nem tudom mondani mennyire jól nézel ki.-orrával nyakam hajlatát simogatta.Más esetben kirázott volna a hideg ettől,de most semmi másra nem tudtam gondolni,csak hadd múljon el a feszítő érzés a gatyámból.Régen voltam így felizgulva.Mintha bevettem volna 3 viagrát.
Sóhajtoztam,nevét suttogtam néha.Hirtelen tépte le felsőmet,majd a nadrágot is leszaggatta lábaimról.Visszafordítottam magam alá,így én egy szál alsóban,Ő pedig még teljes szerelésben feküdt.Az összes ruhát lekapkodtam róla,beleértve a bokszert is.Nem finomkodtam,tudtam,mindkettőnk egy kiadós szexre vágyott.Ahogy az anyag gumija a combjára került én úgy tapadtam számmal farka köré.Nem akartam sokáig kínozni,így egy pár erc után kiengedtem ajkaim közül,persze néhány fogkarcolás és nyálcsík még ott volt a hosszán.Ó,de milyen szép is.Teljesen arányos,az átlagot jóval megüti,szabályosan vastag és a makkja...szopogatnám egy ideig.No de most nem kínozzuk.Ha lesz rá még alkalmam,akkor esetleg..
-Akkor engeded vagy azt akarod,hogy...te..vagyis..engem..na,érted.-elmosolyodott fájdalmasan.
-Ne rizsázz hanem csináld,mondtam,hogy akarlak!Gyerünk!-ezzel pedig megadta az engedélyt.Ösztönzött.Csigalassúsággal a szájától a nyakán keresztül egészen a mellkasán át a V vonaláig nyelvemmel simítottam,illetve apró puszikat hagytam bőrén.Hiába lenne ez durva szex,mégis valami azt súgta,kényeztetnem kell Zaynt.
Újra megfogtam péniszét,kezemet körkörösen mozgattam rajta fel s le,számmal és nyelvemmel pedig a heréi közt mozogtam néha-néha ánuszát is kényeztetve.Kezembe nyomot egy csomag óvszert,de síkosítót nem kaptam.Fájni fog neki...hacsak nem sűrűn kefélik,amit kétlek,egy ilyen személyiségű srác,mint Zayn,nem hiszem,hogy sokat van alul.A mostani pedig legyen kivétel.Lecsúsztattam magamon a már csatakosra átázott bokszeralsóm,átlendítettem magam ezen az istenen és farkam megállítottam arcánál.Muszáj volt egy kis enyhülést szereznem,görcsöltem a kéjes fájdalomtól.Amint meglátta mit is fogok szó nélkül bekapta.Hörögni kezdtem a hirtelen impulzus miatt,ezzel a vággyal képes lettem volna kér perc alatt elmenni,ezért ki is húztam magam szájából.Annyi volt a lényeg,hogy előnedvem letakarítsa hosszomról és jól benyálazza,ezzel helyettesítve a síkostót.Felhúztam a gumit,és gyorsan visszatoltam magam szépen ívelt ajkai közé.Éppen csak nyálas legyen,ne fájjon neki annyira,már csúsztam is vissza hátsófeléhez.
-Ha fáj szólj!-csak nyögött szüntelenül,pedig még nem is voltam benne.Anyám borogass,hogy fog nekem sikongatni perceken belül.
-A KURVAÉLETBE!Igyekezz basszameg,eldurranok.....hah!Kérleeek Louuh...hmm.-ajkába harapott,nyögéseit próbálta elfojtani több-kevesebb sikerrel.
-Máris megkapod,nyugi...Hadd halljam a hangodat!Azt akarom,hogy sikíts és a nevemet nyögd.-ezt végig a szemébe nézve mondtam neki,de Ő még mindig száját harapdálta,homlokát ráncolta.Makkján kibukott egy kevés átlátszó előnedv...a következő szint.Hipersebességgel fogtam meg csípőjét,lábait a magasba emeltem és egy hirtelen lökéssel belé vágódtam.Farkam még az előbbinél is jobban feszített,és hogy Zayn belülről mennyire szorított,ráadásul mennyire forró....de tudtam,hogy várnom kell,nem adott ki semmilyen hangot,se nyöszörgést,de rettenetesen szorított,tudtam,fáj neki.Ha durva szex,ha nem akkor sem akarom,hogy bármelyik partneremnek is fájjon.Összeszorított szemeit kinyitotta.Bólintott.
-Mehet...-ezzel kijjebb mozdultam,és újból befelé löktem testem.Egy jóleső nyögés tört fel torkából.A tempót fokozatosan emeltem,mígnem őrült módjára jártam ki-és be.Annyira vonzott a kielégülés,hogy bármit megadtam volna,csak hagyjon alább a kínzó érzés és seperjen el a jó,a gyönyör.Viszont ezt nem benne akartam.
-Gyorsabban....ez aahz..íí.í..ííígy!Kúrj.meg.!-ahogy kiejtette a szavakat úgy kerültem egyre közelebb a paradicsomhoz.De még várnom kellett,Ő még nem élvezett el.Kezembe vettem farkát és hihetetlen lökéseim tempójával egyszerre kezdtem húzogatni rajta a finom bőrt.Szabad kezemmel feljebb toltam magam,így lábai nyakamba kerültek,A tempót megtartottam viszont sokkal mélyebb ütemben toltam.Ezzel folyamatosan ingerelve prosztatáját.Imádtam azt az érzést mikor a farkam megérinti azt a pontot amitől mindenki a fejét veszti.Sietősen döftem belé magam,továbbra is a gyönyör gombját ingerelve,kezem még mindig mozgattam rajta...és egyszer csak nyögött egy hatalmasat,nagyobbat az eddigieknél.
-Lou..Louuh..most..elmegyek...ooh-izmait megfeszítette és erős nyögésekkel megspékelve élvezett kezemre,illetve hasára.Kihúzódtam belőle,levettem a gumit és egyből fölé magasodtam.Én még nem voltam kész,én még kielégületlen vagyok és muszáj átesnem az orgazmuson..Gyorsan rátapadtam ajkára leszarva a heves lihegését.Belenyögött számba,mikor nyelvem ledugtam a torkán.Taszított egyet mellkasomon és felém kerekedett.
-Szóval te még nem vagy készen?Ezen segítek...de készülj fel...erős lesz.-csábosan elmosolyodott,majd én is.Lehajolt farkamhoz,rálehelt.Jobbkezének két ujját beledugta a számba,ráérősen szoptam míg ő ráhajolt férfiasságomra,nyelvét mozgatta pont úgy,ahogyan a fejét.Ahogy egyre nagyobbakat és mélyebbeket bólintott,én annál nagyobbakat nyögtem.Bal kezét rávezette heréimre,és itt kivette számból ujjait.Egyszerre csak az egyik ujját dugta be ánuszomba,de olyan nagy volt a kéjhullám,hogy egy öklöt is kibírtam volna.Látta,hogy minden rendben ezért a másikat is hozzátette.Testem megfeszült,nem hittem,hogy van ennél jobb is,de tévedtem.Kezemmel meg kellett kapaszkodom az ágyneműben,fogaival és nyelvével izgatta hosszom,teljesen egészen a tövéig befogadott-éreztem pillanatok kérdése és ordítok-bal keze ujjaival a heréim masszírzta,jobb keze pedig bennem siklott ki-és be egyre sebesebben,néhol elfordulva.
-Oh istenem...Baby..nagyon jóvaaagy!Ighen ezazz,méég.Sssz.-hihetetlen ütemben kapkodtam a levegőt.És akkor,elmerülve szájában,heréim összeszorítva,izmaimmal összeszorítva két ujját bennem akkorát élveztem,hogy még az arcomra is spricceltem.Kifáradva dőltem el az ágyon.Zayn újból felém magasodott és lenyalt rólam minden DNS-t.
-Jó volt?-kérdeztük egyszerre.Elnevettük magunkat.-Amint látom igen.Nagyon szexi vagy,remélem tudod.Őrjítően!-kacsintottam felé.
-Mondták már...de köszönöm.Te viszont észbontó vagy.Kurvajól kefélsz.-érdekes szóhasználat,de imádtam.Főleg ahogy kiejti a csúnya szavakat.
-Tudom....-és itt abba is maradt beszélgetésünk..elmerültünk az álmok világában mindketten.


Reggel,meglepően semmilyen fejfájás nem fogadott.Kinyitottam szemeim és egyből Zaynt láttam meg magam mellett.Mélyeket lélegezve egyenesen rám fújta a levegőt.Kinyújtottam lábaim és felé fordultam.Még mindig éreztem azt a furcsa és különös érzést,mint amit tegnap este is.Nem értem,mi ez.Erős késztetést éreztem,hogy megcsókoljam és orális kényeztetéssel keltsem fel,de elvetettem az ötletet,nézni szebb látvány volt.Olyan mintha szerelmes lennék,de az nem lehet!Csak pár órája ismerem.Átfordultam másik felemre,így szembe kerültem vele,csak pár centi választott el szájától,csak néztem egy kicsit...eszembe jutottak az éjjeli képek.Büszke mosol játszott ajkaimon,amit nyomban rátapasztottam a még szunyókáló szexguru ajkára.Pillanatokon belül éreztem,felébredt.Már rég el kellett volna hagynom lakását,főleg az idő miatt,ami szerint már elmúlt délelőtt tíz is,de valahogy nem tudott érdekelni.Elmegyek ha azt mondja.Olyan szinten megbabonázott ez a pasi,hogy képtelen vagyok levenni szemeim ajkairól,viszont a teste még izgatóbb.
-Jóreggelt!Azthittem már nem vagy itt.-még mélyebb hanggal szólt,mint tegnap este.
-Azt hittem nem gond ha maradok,de akkor megyek is.Számom megadjam vagy ne?Nem lenne rossz többször összefutni,ha érted.-kacsintottam rá.
-Ráérsz,nyugi,nem zavarsz.Egyértelműen elkérem a számod,egy ilyen éjszakát többször is elviselnék...bármikor.-ráhajolt számra,belenyalt majd szenvedélyesen megcsókolt.

Megadta a számát ő is,majd egy újabb hosszú csókcsata után elhagytam lakását.Hívtam egy taxit és hazafuvaroztattam magam.Büdösek és kiéltnek éreztem magam,így egy gors köszönés után egyből a fürdőt céloztam meg.Amint végeztem másik ruhába bújtam és lementem szüleimhez.
-Na mi van fiam,jó volt az este?-apám sejtelmesen pusmogott felém.
-Miből gondolod?-kávét készítettem magamnak,és leültem elé.Éppen újságot olvasott.
-Hát,ha a szívásnyomok nem elég bizonyítéknak,a nyúzott arcod mindent elárul.-felnevettem
-Na ne mond,hogy neked nem volt jó estéd!Nem kell hülyének nézni,apa!-ciccegett.
-Ki akarná tagadni?Egy család vagyunk fiam,és mi mindig is szégyentelenül kimondtuk amit gondolunk.Nem kell tagadni ami nyilvánvaló,Tommo.-na igen,remélem értitek miért vagyok én is egy ilyen szexéhes csávó.
-Anya merre van?-néztem körbe a konyhában...általában itt sürög-forog.
-Elment köszönteni a szomszédokat,valami arab család költözött két házzal arrébb,anyád meg tudod milyen...amint meghallotta,hogy új arcokat fog látni,sütötte is a szokásos süteményét.-megforgattam szemeimet,felcaplattam szobámba és befeküdtem ágyamba.Álmosság úrrá lett rajtam,de körübelül négy-öt óra múlva keltem fel,telefonom csörgésére.Felnyögtem,fájdalmasan megfogattam nyakam,rendesen elaludtam.Felkaptam magam mellől a készüléket és megnéztem ki a hívó.Szemeim kipattantak.Zayn.
-Zayn?Hát te?-meglepettségemet nem leplezve kérdeztem.
-Hülyén fog hangzani,de brutál módon unatkozom és ha belegondolok,milyen volt az éjszakánk,már áll a cerkám.-felnyögtem.Nem kertelt.
-A lényeg?Felébresztettél,baby!-ásítottam egyet a telefonba.
-Nos,arra gondoltam ismételhetnénk egyet,csak úgy a hétvége emlékére.Mit szólsz?-aztamindenit....nem aprózza el.
-Hmmm,benne vagyok...nálam jó?-beleegyezett,lediktáltam a címet.és tíz percen belül csengettek.Gyorsan lesiettem,de apám már kinyitotta az ajtót.Zayn csak feszülten állt ott,de kezével próbálta ölét takarni.Majdnem elröhögtem magam,de csak behúztam őt az ajtóból.
-Ésszel fiatalok!Hangokat visszafojtani!-ezzel megfordult,és visszament olvasni.
-Honnan veszed,hogy meg akarom dugni?-értetlenül álltam előtte,de végülis igaza van.
-Mit mondtam nemrég?Ne nézz hülyének!-felhúztam a szobámba és egyből rátapadtam ajkaira.Becsaptam az ajtóm,nekitoltam és faltam.
-Apukád nagyon átlát a szitán,Lou!-felnevettem.
-Mindig ilyen volt,még jó,hogy anyát nem láttad,ő rosszabb.-belenyalt számba és folytatta előbbi munkáját.

Pihegve feküdtünk az ágyamon,csatakosan,izzadtan és mosolyogva.Azt hiszem,holnap nem fogok normálisan ülni a padban...de nem bánom.Hihetetlen jó az ágyban.
-Kikúrt jó vagy!Szerintem tökéletesek vagyunk mi együtt,legalábbis a teljesítményünk alapján egészen jók.-nézett szemembe.
-Igen?Hát én nem vagyok az a nagy kapcsolatos párti,de te valahogy nagyon elgondolkodtattál.-én is ránéztem.-Egyébként hogyhogy ilyen hamar ideértél?Nem is laksz messze?
-Most költöztünk ide.Két házzal arrébb lakunk..vagyis fogunk,ha minden szépen be lesz rendezve.Holnap megyek először suliba is és parázok egy kicsit,nem mintha olyan nagy nyomi lennék vagy ilyesmi,de azért van bennem némi félsz.-elképedtem.
-Ez komoly?...anyám pont nálatok van most!-felröhögtem-Akkor már ismered anyám is.Melyik suliba fogsz járni?
-A Claude Watson-ba...imádok rajzolni,ezért is szerettem volna odamenni.-szélesen mosolyogtam.
-És melyik osztályba fogsz járni,hány éves vagy?-ez durva..kétszer basztunk de nem tudom,hány éves.
-18 vagyok,két hét múlva leszek 19 és a 11.b-be megyek.Miért kérded?-hümmögtem egyet.
-Én is oda járok...12.a-ba.Szerintem ez nem véletlen,baby.Nem gondolod?-meglepődött,de egyetértett.
-Igazad lehet...remélem a szex továbbra is marad,mert imádom a farkad...veled együtt.Kurvára bejössz nekem.-lágyan suttogta fülembe.Kirázott a hideg.Megfogtam fejét és odairányítottam ajkamhoz.
-Ha benne vagy,megpróbálhatnánk...ezt a kapcsolat témát.Persze csak ha benne vagy.-kimondtam,de remélem nem fog csalódni bennem,tetszik nekem,de nem tudom meddig bírom ki csak mellette.
-Szeretném,viszont akkor nincs más pasi..se senki oké!?
-Segítened kell ezekben...nem vagyok a leghűségesebb típus..vagyis..igazából,nem is volt még hosszútávú kapcsolatom szóval,te leszel az első,ha összejön ez az egész.

És összejöttünk.Két hónapja vagyunk együtt,eddig egész jól megy,de valami kezd változni.Változtam én is és Ő is...szeretem.Ebben biztos vagyok,de valami nem stimmel.Tegnap is együtt töltöttük az estét majd egy jó kis szexszel zártuk a napot.De a szokásos összebújás,szeretlek elmaradt.Nem tetszik ez nekem.A bűntudatom is közrejátszhat benne,mert igen.Bekövetkezett a legrosszabb,utálom is érte magam,de megcsaltam.Megcsaltam,de tudom,hogy ő is.Nem hibáztatom érte,de én magamat nagyon.Mindketten hibáztunk,de nem beszéltünk meg semmit ezzel kapcsolatban.De ma tiszta vizet öntök a pohárba.Muszáj lesz ezt megbeszélnünk,mert ez így nem lesz jó.Tudom,én nem akartam a hosszútávú kapcsolatot,de most én harcolok érte.Szeretem,és nem fogom elengedni.A suliból kijövet megláttam a korlátnak támaszkodni,mindig megvár.Ez megmosolyogtatott.
-Szia,édes!Régóta vársz?-pusziltam arcon és egy szolíd csókot nyomtam szájára.Eltávolodott.Összevontam szemöldököm,persze tudtam az okát,de tőle akartam hallani.Mindent otthon.
-Menjünk haza,beszélnünk kell!-bólintottam és elindultunk,sajnos most nem kézenfogva,de a vibrálás még mindig ott volt köztünk.Hazaérve hozzám,ledobtuk a táskát és kedvenc zugomba,a szobámba telepedtünk.
-Muszáj elmondanom valamit!Ez most nagyon nehéz nekem,de tudd,hogy szeretlek és nem tennék ilyet többet.ezt sem szándékosan tettem és hidd el,nekem ez az időszak volt a legnehezebb.Első kapcsolatom veled van és hibáztam.Hibáztam,méghozzá azzal,hogy megcsaltalak.Nem tenném meg újból,éppen ezért is kérlek téged,hogy bocsáss meg.Bocsáss meg nekem és legyünk újra olyanok,mint az elején.Én...tényleg nagyon szeretlek Zayn!-végig lenéztem,nem akartam szemébe nézni,de kénytelen voltam.Mosolygott.Hülyén néztem rá.
-Most mivan?Most vallottam be,hogy hűtlen voltam hozzád,te meg vigyorogsz?-majdnem képen röhögtem.
-Tudod te is,hogy én sem voltam a kapcsolatok mintapéldája,és mivel mindketten hibáztunk,ezért szerintem felesleges ezen rágódnunk.Már persze,ha te is megbocsájtasz nekem.
-Persze,hogy igen,de egyikőnk sem titkolózik és nem csalja a másikat rendben?-teljesen abszurd kérés volt felőlem,de bólintott.És ajkaimat bekebelezte.
-Imádlak.-és hajamba túrva ügyködött azon,hogy a legjobb csókokkal halmozzon el.
-Holnap viszont nem tesizünk!Ma duplázunk és szétkúrom a segged,baby.
-Ahogy én is a tiédet,Lou.De mi lenne,ha holnap nem is mennénk be?Akkor a holnap is elég emlékezetes lenne....nemigaz?
-Minden vágyam,baby.

És hát igen,az a buli volt az eddigi legjobb.És bocsi anya,bocsi apa,de ma sem alszotok!





4 megjegyzés:

  1. Niki!!!!!!!! Ez waaaaa eszmeletlen. Megerte hogy ilyen sokat vartam ra. Louis szemelyiseget is birtam de Zayn na az ove kb en nincs kerteles a szex az szex halal lazan kimondom amit akarok. Louis csaladjat imadtan olyanok mint mi az a durva hogy nalunk nincs csend a szex teren nem tabu tema anyammal a multkor szexpozokrol beszeltunk imadom a csaladom. ;) na de visszaterve a tortenethez egyszeruen isteni volt. A szex ami benne volt arrg a gyengedseg es megis eros kemeny dugas <3 a megcsalast meg milyen jol reagaltak mar le :D imadtam<3 uuu kovetkezo mondjuk legyen Niam (sokszor kertem mar hogy Zayn legyen benne ;) )
    Na puszika<3 isteni Zouis volt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szioooka,tudtam én,hogy bírni fogod...:D vagyis inkább reméltem,de bejött.Hát most ilyen kedvem volt,egy kis szex...de hidd el van még pár a tarsolyomban,avagy vázlatban ;) Próbáltam egy egész laza körülményt keríteni ennek a sztorinak,összejött.Huuu.elég laza családod lehet ezek szerint :DD Igazából Lou személyiségét előre tudtam milyen lesz,de Zaynnén sokáig gondolkoztam...ez jött össze...és egyik sem passzív..azt tegyük hozzá :D Jövőhéten jön a Niamed <3
      puszika,Niky

      Törlés
  2. szia. imádtam ezt a sztorit *-* szeretnék kérni egy aranyos Nouis sztorit :3 előre is köszönöm. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,nagyon örülök,hogy tetszett...Köszönöm,hogy írtál és kértél one shotot...ha minden igaz két hét múlva tudom felrakni a tiédet...de ha összejön még a jövőhét folyamán kirakom....mert ugye heti egy részt ígértem eddig...csak hát ha sokan kérnek akkor muszáj sietni <3 és sietek is...írj máskor is puszi,Niky <3 :)

      Törlés