2015. december 25., péntek

Marry Christmas~The New Life,Together

Sziasztook!Ismét korán érkezem,de csak ilyenkor tudok nyugodtan írni,ami megint egy hosszabb részhez vezetett.Kemény 15 oldal.
Nemsok sztorim van szóval megint kérnélek titeket,hogy KÉRJETEK SZTORIKAT!Ha ismét többet akartok olvasni,akkor sipirc komizni! :)
Dóriim  remélem tetszik....<3 mégegyszer Boldog Karácsonyt!
                                         Always in your hearts,Niky



-We took it chonce...-a közönség nevetett,mint mindig mikor ezt éneklem.Ír akcentus,ez van.Rengetegen voltak ma is a stadionban,végülis nem véletlen,ma van az utolsó koncertünk az On The Road Again Tour-on.London egyszerűen csodálatos,a fények amik körbeveszik az arénát,a little things közben mindenkinél volt valami fény...teljességgel hihetetlen ez az egész.Bevallom már vártam ezt..persze nem azt,hogy vége legyen teljesen,mert imádom csinálni,hanem azt,hogy egy kicsit pihenjek,a családdal legyek és csak utazgassak illetve együtt lehessek szerelmemmel.
Március vége volt a legnehezebb,mikor elhagyott minket egyik testvérünk.S persze,tartja velünk a kapcsolatot,velem biztosan,hiszen már fél éve boldog kapcsolatban élünk.
-Nialler!-szólt egy hang mögülem,de éppen hogy hallottam,mert a közönség majd megőrült,akkora hangzavar kerekedett ki.Hátranéztem,kitágult pupillákkal pillantottam Rá.Azt hittem rosszul látok,s emiatt még a dalt is elfelejtettem folytatni,de úgyszint a fiúk is.
-Zayn?-leesett állal tátogott Lou.Valamelyik nap beszéltünk erről Zaynnel,hogy talán vissza kellene térni és bocsánatot kérni mindenkitől,de nem hittem,hogy meg is teszi...méghozzá úgy,hogy nem is szól előtte.Elkezdett egy karácsonyi dalt dúdolni,de furcsán néztem rá..mi van?
-Sajnálom srácok,mindent.-ezt legfőképpen a rajongóknak mondta,de a fiúk szemébe nézett.Én már régen megbocsájtottam neki mindent.Tiszteletben tartom a döntését.Viszont Lou az aki eléggé megbántódott a hónapok során.-Arra gondoltam,hogy mivel ez a legutolsó koncert a szünet előtt,ráadásul ez a turné vége,s együtt kezdtük el....hát...együtt is fejezzük be.-itt főleg rám nézett,de csak kacsintottam egyet,tudatva vele,hogy benne vagyok.A közönség elcsendesedett és csak lesték a végkifejletet.
-E..zt te most komolyan mondod?-kérdezte felháborodva Lou.-Eltűnsz egy szó nélkül,a menedzsment közli velünk,hogy kiléptél.Felhívsz néha minket,és próbálod megmagyarázni a megmagyarázhatatlant és most idejössz mintha semmi sem történt volna.? Niall neked meg van képed vigyorogni?-akadt ki.
-Lou állj le!-fegyelmezte Liam.
-Te ne csitítgass Liam,te nem érzed azt,hogy át lettünk verve?Naughty elcsábított maga mellé,és miután összevesztetek visszajössz!?Ez nem így megy,nagyon nem.-már szinte kiabált.Egyre több rajongót láttam meg sírni,s ezt nem akartam.
-Lou most állj le!Ezt majd megbeszéljük a backstage-ben,most csak örüljünk már egymásnak egy kicsit kérlek!Karácsony van vagy mi az isten,nem veszekedni hanem örülni kéne!-keltem ki a sodromból.
-De Ni..ez.-Liam a fejét csóválta míg Harry sírt.Állj!Sírt?
-Nem Lou!Most szépen folytatjuk a koncertet mindenki örömére,Zayn igenis velünk fog énekelni,te meg szépen lecsillapodsz és megnyugtatod Harryt.-az utolsó mondatomra odakapott és Hazz felé fordult.Ellágyult tekintettel nézett felé s felállt,hogy hozzámehessen.Ezzel lezártnak tekintettem a témát.Odaugrottam Zayn mellé,megfogtam a kezét és előrehúztam,hogy most ő legyen a központban.
Megkezdődtek a Story of my life első akkordjai Harry pedig szipogva,de belekezdett.Majd mikor Zayn szólójához érkeztünk a közönség sikoltozott és sírt.De megértem,már nagyon rég láttak minket így,együtt.
-Szeretlek titeket srácok!-átöleltem,mikor vége lett a számnak.Harry félénken elmosolyodott,Lou komoran ült még mindig ugyanott ahol nemrég,Liam viszont meglepően megbocsájtóan viselkedett.Odajött hozzánk és megölelte ő is.-Köszönöm Li.És Ni!?-figyeltem rá.-Szeretlek!-szorosabban öleltem karjaimmal,melyben még ott tartottam a mikrofont.
-Én is Zayn!Örülök neked nagyon!-nem foglalkoztam senkivel körülöttünk,de azért mégsem csókolhattam meg itt,a színpadon,mindenki előtt.Azt majd a színfalak mögött...
Fél órán belül leadtunk egy hihetetlen koncertet,s azt hiszem ez volt életünk legjobbja.Büszke vagyok rájuk.
-Büszke vagyok rátok srácok és remélem a szünet után is velünk maradtok.-kiabáltam bele az ír zászlós mikrofonomba.Erre még nagyobb,sőt már szinte fülsüketítő zsivaj támadt.Elnevettük magunkat s akkor láttam meg,hogy Zayn is sír s közben a tömeget pásztázza.Mögé léptem és rámosolyogtam tudatva,hogy itt vagyok neki,itt vagyunk neki!Vigyorogva,csillogó szemekkel nézett körbe majd megállapodott Lou-n aki még mindig kételkedő pillantásokkal illette őt.Zayn elkomorodott,aztán belekezdett mondandójába.
-Nem tudom mit is kéne most mondanom!Köszönöm,hogy mindvégig mellettem álltok és támogattok.Tudom,csalódtatok bennem,és őszintén mondhatom,hogy ez volt életem legrosszabb döntése.Nem lehet visszacsinálni,de remélem tudjátok,hogy én mindig is egy leszek közülük.-bökött felénk.-Ez nem egy játék és nem lehet mindent előről kezdeni,de hiszek abban,hogy ha valamit is egyedül viszek véghez,még mindig úgy fogtok szeretni,mint eddig,mert én igen.Ti mindig az én kis directionereim maradtok bármi történjen,s tudjátok,hogy nem hagylak el titeket.-fordult vissza hozzánk.-Ti pedig remélem,hogy egyszer képesek lesztek megbocsájtani és nem utálkozva néztek rám.Addig is csak annyit akarok mondani,hogy szeretlek titeket és segítek amiben csak tudok,mert ti a testvéreim vagytok.-kezembe nyomta a mikrofonját és lerohant a színpadról.Mind megrökönyödve álltunk ott,gyorsan észbekaptam és rohantam is utána.
-Zayn!Zayn állj már meg!Kérlek!-csak az öltözőknél tudtam elkapni.
-Miért Ni?Láttad,hogyan néztek rám?Mintha meghaltam volna számukra érted,Li az aki esetleg meg tudna bocsájtani de Lou és Harry...-hajtotta le a fejét.Leszarva mindenkit megcsókoltam,felmordultak páran de nem érdekelt.Csak azt tartottam szem előtt,hogy Zayn ne legyen szomorú,nincs is annál rosszabb,mikor az akit szeretsz szomorú és te nem tudsz tenni semmit.De tehetek!
-Most szépen visszajössz!Megmutatod nekik és mindenki másnak,hogy te erős vagy.Nem hagyod magad és emelt fővel kiállsz hozzánk.Egy utolsó ölelést elvárok a csapattól,főleg ha teljes a banda.-néztem szemébe komolyan és egy utolsó finom csókot loptam tőle s magam előtt löktem vissza a színpadra.Liam felnevetett mikor meglátta őt,ahogy magam előtt lökdösöm kifelé és Harry is mosolygott.
-Öhm..hát.Ja..itt vagyok újra.Köszi Ni!-kacsintott.Én meg vissza.-Szeretnék hivatalosan is pontot tenni ennek a végére.-csúnyán néztem rá aztán kijavította magát.-Mármint a mostani időszaknak,és ha a többiek is szeretnék akkor közösen egy új fejezetet nyitni a szünet után.-bólogattam neki,jól van baby.
-Mi voltunk a One Direction!Köszönünk mindent,hamarosan találkozunk.-Liam bekiabálta s összehívta a csapatot,így öten hivatalosan is befejeztük a turnét és egy hatalmas ölelésbe borultunk.

-Sajnálom,hogy annyira kiborultam a színpadon,de meglepett és hirtelen jött ez a belépő Zayn!-kért elnézést Lou mikor már a kocsival tartottunk haza.
-Én pedig nem tudom elégszer elmondani,hogy sajnálom.Lehet,hogy talán már késő,de ha lehet,akkor helyre szeretnék mindent hozni.Ha ezzel az kell,hogy az összes pénzem belefektetem,de egyszer mi még újra együtt leszünk,mint banda...persze,ha ezt ti is...vagyis na.-nevette el magát kínjában.-Visszafogadnátok?-kíváncsi tekintettel vizslatott mindannyiunkat,de én már biztos voltam benne,hogy igen lesz a válasz.
-Persze Zayn!Mindenki követ el hibákat,én képes vagyok megbocsájtani,s várlak vissza.-Zayn ült hátul Li a jobb oldalán én meg a bal oldalán ezért csak oldalra fordult és megölelte barátomat.
-Köszi Liam.-ezután visszafordult hozzánk és szemeit elsősorban Hazz s Lou között jártatta.Lélegzetvisszafojtva figyeltem a reakciókat.Hazz hátrafordult és elvigyorodott.
-Vessünk fátylat rá!Nem haragudhatunk időtlen időkig,szeretlek cimbi!-fogott kezet vele,mivel megölelni nem tudta amiatt,hogy Hazz az anyósülésen foglalt helyet.
-Lou?-de ő viszont nem mozdult.Vezetett és nem szólalt meg.Zayn egy nagy sóhajt eresztett,míg Harry és Liam csak a fejüket rázták.
-Örülök neked.-vigyorogtam rá  és összekulcsoltam a kezünket.
-Köszönöm Ni!Ha te nem vagy talán még mindig otthon agyalnék,szeretlek tudod!?-nézett fel a vállamról,mert időközben rárakta a fejét.
-Én is Zaynie,és nincs mit köszönnöd.Ezt csak a te érdekedben tettem.-megsimogatta a derekam fölötti részt,s ettől kirázott a hideg.Észrevette ő is és sunyin vigyorgott rám míg én csak felmordultam.-Ne szórakozz,tudod milyen hatással vagy rám.Nem alszok veled ha baszakszol!-leemelte kezeit és a feje fölé emelte megadás képp.-Liamre néztem aki kacsintott egyet,mint aki mindent tud és visszafordult az ablak felé,hogy a havas tájat figyelje.Ez tulajdonképpen az én figyelmem is lekötötte volna,de most,hogy itt tartózkodik az akit imádok,ő sokkal jobban érdekel.
-Hova megyünk Boo?Nem megyünk haza?-kérdezte Harry,mert a szokott útról letért az említett és egy másik úton haladt tovább a kocsi.Ez nekem is feltűnt már,de azt hittem csak beugrik valahova.
-De,haza megyünk!Haza-hunyta le szemeit egy pillanatra,de nyomban ki is nyitotta,amikor az egyik kerék megcsúszott.Még épp vissza tudta rántani a kormányt,hogy ne térjünk le a sávból.Mondjuk szerencsére nem volt senki az úton,de akkor sem szerettem volna karácsony előtt két nappal balesetet szenvedni.Liam oldalba bökte Zayn-t és kedvesen mosolygott rá,majd Lou-ra irányította a figyelmét.
-Nézd!Most magában őrlődik,hidd el megenyhül nemsokára,csak adj neki időt.Szeret,és sokkal jobban kötődik hozzád,mint én vagy Hazz,Niall-ről meg nem mondok semmit.-suttogta de a égét hallva felnevettem.
-Ne is!Én már nem csak kötődök hozzá..szeretem őt,nagyon!És ezért is jelent sokat,ha ti is megbocsájtotok neki,megérdemli.-gondoltam az ajándékra ami a közös házban várja majd őket.
Lou leparkolt a közös ház előtt,a többiek pedig döbbenten néztek..-Mit keresünk itt?Ezer éve voltunk itt utoljára.-hajtotta le fejét Haz.
-Niall ötlete volt,neki mondjátok.-ki is ugrott a kocsiból és előhalászta a kulcscsomóját amin az ajtó kulcsa lógott~valószínűleg.
-Csak menjetek be!-tereltem ki a maradék társaságot a kocsiból,s láttam amint Lou kinyitja az ajtót.Azonnal elejtette a kulcsot és tátott szájjal nézett körbe.Csak vigyorogtam s miközben egymás kezét szorongattuk Zaynnel egy rövid csókot váltottunk.
Tegnap már elterveztük ezt,csak a színpadi megjelenés jött közbe,de nem tett tönkre semmit.A kocsit teletömtük tegnap reggel mindenféle dísszel,képpel és olyan tárgyakkal amiket közösen használtunk vagy csak jó emlékezni rá,meg persze szeretjük őket,illetve egy csomó süteményt.Például a mézeskalácsot két nappal ezelőtt közösen csináltuk meg Zaynnel a házamban...házunkban,merthát lassan odaköltözött hozzám.Csak ruháért megy haza,vagy ha a szüleihez megy..de akkor én is menni szoktam általában.
Mindenki lefagyva nézett be az ajtón egészen az elénk táruló illatos,díszes fényekkel borított nappaliig.Lou állt elől s nem láthattam az arcát,de azt hallottam,hogy bennragadt a levegője és ő is hitetlenkedve néz körbe.
-Wow,ez...-lépett beljebb s kezébe vette a közös képünket,ami még 2012 februárjában készült.~Arra leszek kíváncsi,mit fognak szólni a rengeteg ajándékhoz és a fához.Legalább beszereltünk egy kamerát ami minden vesz,ezért este a jól megérdemelt pihenést azzal fogjuk kezdeni,hogy megnézetjük velük a reakciókat.
-Úristen,ez az a hajvasaló amivel a hajad vasaltam ki?-röhögött Lou Hazz arcába,amikor próbált visszaemlékezni a kellemes-kellemetlen emlékre,kezében az említett tárggyal.Harry csak fintorgott egyet és kikapta a kezéből,hogy elvágja a francba.
-Liam ez szerintem a tied!-villogtatta meg a kanál plüsst Liam arca előtt Hazz.Felnevettünk mindannyian.
-Mentek ti a francba.
Levettük a kabátjainkat és a cipőket és beljebb mentünk.
-Kíváncsi vagyok az arcukra.-suttogtam Zaynnek,miközben ismét összekulcsoltuk kezünket.
-Hát még én,szerencse,hogy mindent felvesz a kamera.-mentünk utánuk.
-Jézusom!-tette szája elé kezét Li.
-Nem mondjátok,hogy ezt mind ti,ketten!?-könnyes szemekkel nézett a pár évvel ezelőtti fotóinkon egészen a mostaniig Louis.
-Hát...egy kicsit emlékeztetni akartunk titeket,hogy mennyire jó is volt akkor.Egy kis nosztalgia.-rántottam vállat.
-Ni,ezt a képet nem is láttam még,te raktad ki ugye?Olyan aranyos vagy a fogszabályzóddal!-nyomta az orrom alá Zayn az ötéves képemet.
-Rakod le!Nem is tudom minek raktam ki!-kaptam ki a kezéből és gyorsan visszaraktam a többi közé.
-Zayn?-szólt halkan Lou.
-Hm?-fordult hozzá.
-Én..nos..gondolkodtam.Nagyon sajnálom amiket mondtam neked és ha tényleg szeretnéd...meg a többiek is persze..akkor,igen szeretném,hogy visszagyere.Ez nagyon nehéz nekem,mert a többiek közül..Harryn kívül..te állsz hozzám a legközelebb és olyan furcsa.Furcsa volt,hogy egyik pillanatról a másikra eltűntél,csapot-papot itt hagytál.Utáltam magam,mert azt hittem miattunk tetted azt amit.Annyira más volt így,négyen.S most visszajössz,nehéz.Sajnálom,hogy kiakadtam mégegyszer,szeretlek tesó!-Zayn vigyorogva figyelte a szemét lesütő alacsonyabb Lou-t és láttam,hogy könnyes szemekkel öleli meg őt.
-Köszönöm Lou,a te véleményed fontosabb,mint valaha.Csak rosszulesett most,hogy te voltál az egyetlen aki visszautasított.
-Te mit tettél volna,ha a legjobb barátod,a testvéred ott hagyott volna egy dagadt disznó miatt,s miután azzal összeveszett vissza akarja magát kuncsorogni...kiakadnál nem?-háborodott fel ismét.
-Jó igazad van,sajnálom mégegyszer.

Nemsokkal később a nagyasztalnál ültünk mindannyian és tömtük magunkba a finomabbnál finomabb süteményeket.Bár még nincs teljesen karácsony,érezni lehet,hogy mindenki megbolondult és várja az ünnepeket.Így vagyunk ezzel mi is.
-Srácok!?Mit szólnátok,ha most adnánk oda az ajándékotokat?Tudom,hogy még nincs karácsony,de mi már előkészültünk.Holnap szenteste..aztán majd összefutunk valamikor a három napban egy nagyobb karácsonyozásra.-teli szájjal bólintottak és bevonultunk a nappaliba,ahol a fenyőfa gyönyörűen csillogott-villogott és erős gyanta illatot árasztott magából,amit még a kellemes mézeskalácsillat mellett is érezni lehetett.Egy csomó ajándékot sikerült összehalmoznunk a fiúknak,de most leszartuk~Zaynnel~hogy mi nem kapunk semmit...alig várom a pillanatot mikor kibontják.
-Liam!Ez a tied,egy kis apróság de reméljük örülni fogsz neki!-adta oda neki Zayn.Megtörölte a kezét és elvette a csomagot..hatalmas mosollyal bontogatta.
-Niii!-nevetett.-Ezt te vetted,lefogadom!-nézegette a nagy pulcsit amire az a felirat volt rányomtatva,hogy "I Have A Big Dick"....-hevesen bólogattam és én is vele nevettem,ahogyan a többiek is amint meglátták.Az ötlet úgy jött,hogy egyszer..nemrégiben a turnén,egy koncert vége után átöltöztünk illetve fürödtünk.Mire én készen voltam,nagyjából,Liam még fürdött és hát úgy gondoltam,nem bánja ha gyorsan hajat szárítok....épp a legjobb képre mentem be....ami neki persze kínos volt...akkor mászott ki a zuhanykabinból csupaszon..egyszál faszba..azóta mindig baszogattam vele..és már van róla egy szép emléke is.Remélem hordani fogja.
-Kösz srácok,tényleg..-kapott még egy parfümöt s a többit majd a nagy karácsonyozásba adjuk át.
-Lou..ez itt a tied-kapkodva vette el.-azt az arcot amikor akkor vágott egy életre megjegyeztem...de áldást adok annak a kamerának a fejünk felett.Egy elég érdekes ajándékot kapott,ha fogalmazhatok így...
-Harry nézd.-megköszörülte a torkát és vörös fejjel odafordította Hazz-hoz.Egy közös képet kereteztettünk bele róluk...éppen akkor mikor Harry mossa Lou haját a fürdőszobában...a kényes részeket kitakartattuk,direkt.-de nekik ez így is elég kínos volt.
-Zayn!Megverlek!-öklözte vállba nevetve,szintén piros fejjel.
-Nézd,van itt még valami!Oh..ne máár,ti csakis szexshopban vásároltatok?-nyafogott Lou.
-Nemcsak ott.Na de nézd meg.-s kibontotta a csomagot.Elfehéredtek mind a ketten látva a műpéniszeket.
-Tte belegravíroztattad a nevünket?Dde..mi nem vagyunk együtt Ni!-szabadkozott.Én is lesápadtam.
-Ne mondd,hogy nem!?Mi egész végig azt hittük,hogy már időtlen idők óta együtt vagytok,csaa nem mondtatok semmit!-megrázta a fejét.
-Sajnálom Ni,de nem...ez...bonyolult oké?Ezt majd mi megbeszéljük.-mosolygott Hazzra.Nem is firtattuk tovább,gyorsan előrukkolt Zayn Harry ajándékával is.
-Ez pedig itt a tied,kizárásos alapon.Hát nem tudtuk,mit szerettél volna ezért vettünk neked ezt is azt is.Reméljük eltaláltuk.-mosolygott Zayn.
-Köszi Z!Neked is Ni!-kibontotta és csak akkor nézett fel amikor már mindent alaposan átvizslatott.-Na?
-Ezek kurvajók!Köszönöm.-s épp a legújabb Saint Laurent csizmáját próbálgatta...istenemre mondom,nem értem hogyan szeretheti ezeket.Még ránézni is szörnyű nehogy még hordani.Itt van ez például,ez is borzalmas de tudtuk,hogy Hazz bírni fogja a kígyóbőrből vagy mi a szarból készült magasabb sarkú lábbelit.Akkor még ne is beszéljünk a ruhadarabokról,szörnyűek.Hol csicsás,hol színes~sok helyen van rózsaszín is~és kényelmetlen.Én voltam az alany ezért kimondhatom,hogy egy életre elég volt ezekből.
-Még jó,hogy nem én hordom!-dobta félre a sok csomagolópapírt Li..igazat adok neki.Katasztrófa.Harry mérgesen nézett rá.
-Ne kritizáld a stílusomat,nekem legalább egyedi.-nyújtotta ki a nyelvét.
-Hát inkább leszek tömeg Harry,de én ezt fel nem venném.Te tudod mit csinálsz,de öltözz már lánynak.-folytatta.Kicsit meglepett,hogy pont Liam fogja kioktatni,de tádám...ennek is eljött az ideje.
-Hagyd már Liam!Ha ő így szereti,akkor így szereti.Nekem tetszik,ha őszinte akarok lenni és legalább van saját stílusa...pont a nevéhez megy.Ráadásul jól is áll neki,legfőképpen pedig nem lány..pont,hogy nem az!-kelt védelmére Lou.Zaynnel összemosolyogtunk és Liam is ránknézett egy pillanatra.Tudtam én,hogy van köztük valami.

Jó vagyok így Zayn?-álltam a hatalmas tükör előtt az alkaromon simítva végig.-odajött és végigmért jó alaposan.
-Egy val...nem..kettő valami hiányzik!-nyújtotta ki a mutatóujját,mint az okosok.
-Na mi?-néztem farkasszemet vele a tükrön keresztül.
-Egy sál...de az nagyon.Még a végén lekapnak a kezemről.Ezt pedig nem akarom.-simogatta meg a nyakam amin egy hatalmas..tenyérnyi lila folt ékeskedett.
-Hagynád?-mozdultam bele az érintésébe.
-Soha!-határozottan ejtette ki ezt az egy szót és maga felé rántott majd keményen belenyalt a számba és eszeveszettül kezdett csókolni.Elégedve sóhajtottam a szájába és a haját kezdtem húzgálni,amit épp az imént állított be.....oops.
-És mi a másik?-kérdeztem ezzel megszakítva csókunk.
-Ez.-s újból befurakodott ajkaim közé.-Eszeveszettül imádlak te bolond!-suttogta számba,de ezek a szavak hallatán még a lábaim is beleremegtek.Lehunytam a szemem.
-Én mit mondjak?Ha már csak a hajad igazgatod feláll a farkam!-nyökögtem oda,de csak nagynehezen tudtam kiejteni a szavakat,mert alsóajkam épp a fogai közt volt.
-Arra gondoltam te is majd valami édes,aranyos mondatot mondasz,de mit várjak én tőled?Kis idiótám!-csípte meg az arcom és eltávolodott,hogy ő is magára kapjon valami felsőt.Nyálcsorgatva néztem utána,s ha most nem indulnánk sehova leteperném itt és most,pedig nincs egy órája,hogy kiengedtem az ágyból.
-Szeretlek ám!Ugye tudod?-mentem vissza hozzá és közben belebújt egy karácsonyi pulóverbe.
-Persze,hogy tudom!Végre minden tökéletes.Pár héten belül,amint lemennek az ünnepek meglesz a szerződés,mindannyian aláírjuk,és ismét együtt leszünk öten,mint rég.De legfőképp veled.El tudod képzelni?Egész nap veled!Csak meg ne unj!-tette hozzá,s a vigyora a fülét verdeste~de verdesnék én is valamit,mondjuk ami egy picivel lentebb van~és csillogó szemekkel nézett enyémbe.
-Nem foglak,ebben biztos lehetsz!Már alig várom...s nyíltan felvállallak az egész világ előtt.-cuppogtam fülébe ugyanis szorosan átöleltem.
-Na nem mintha eddig nem tettük volna ezt-sunnyogta.
-De,csak most ledugom a nyelvem a torkodon még akkor is,ha egy ötéves directioner van a szemünk előtt.-felhúzta a szemöldökét.
-Szegényt egy életre elszörnyítenéd?-nevetett.
-Dehogy,csak meg akarom mutatni mindenkinek a szerelmem és hogy akadjanak le rólad,mert nem állok jót magamért..főleg akkor,ha az a szőke liba megint idejön nyávogni!-dorgáltam meg.
-Gigi?-már röhögött.-Hagyd már,tudod,hogy azért kellett,hogy végre féltékeny legyél és rájöjj,mi nagyon jók vagyunk együtt.Arról én nem tehetek,hogy ő nem képes ezt megérteni.Még egy csók se volt köztünk.-kinyitottam szemeim és erősen koncentráltam nehogy elnevessem magam.
-Nem?-megrázta a fejét.-Akkor jó!
-Csak téged szeretlek,és nyilván nem fogok megcsókolni egy olyan nőt akit nemhogy nem szeretek,de nem is tetszik...sőt...hát nem is bukok a csajokra basszameg.-kalimpált a kezeivel össze-vissza.Már nem tudtam visszafojtani a röhögést.-Na,most mivan?-állt meg a mozdulataiban.
-Semmi,csak annyira....annyira erősködsz azért hogy elhiggyem a semmit...de jó.Imádom mikor megfeledkezel mindenről és csak hadoválsz össze minden hülyeséget.~ismét ránéztem és megint nevetnem kellett.Csípőre tett kezekkel és összevont szemöldökkel nézett rám megsértődve.
-Te most kinevetsz?-morgott az orra alatt.
-Nem..nem csak annyira aranyos vagy.-nevettem.
-Én nem vagyok aranyos!-sipítozott.-Majd adok én neked aranyos Zaynt mingyárt.-ezzel pedig nekitolt a szekrény ajtajának,felemelt az ölébe és még annyit se hagyott hogy egy nagy levegőt vegyek,kíméletlenül csókolni kezdett.Azonnal visszacsókoltam.

-Ha lekéssük miattad a vásárt,megnyúzlak!-korholt,miközben sebesen hajtott a város felé.
-Mi az,hogy miattam?Te jöttél nekem,s arról nem tehetek,hogy nem tudod kontrollálni a farkad!-felhorkant.
-Te se nagyon akadékoskodtál,ha már nagyon őszinték akarunk lenni.-nézett rám fél szemmel.
-Vigyázz már!-kiabáltam rá,amire le is lassított egy picit,mikor majdnem elütöttünk egy kutyát.
-Ez is miattad van ám!-én miattam?Karom arrébb húztam és befordultam az ablak irányába.Ilyenkor is engem kell szidni?Félrehúzódott az úton egy olyan öt perc múlva és kicsatolta az övét majd átmászott hozzám.
-Ne duzzogj!Tudod,hogy csak szívatlak,baby!-orrával megbökte az enyémet.Továbbra sem szóltam semmit csak néztem ki az ablakon.-Édeees,nem úgy értettem tudod!-simogatta meg az arcom.-elnevettem magam ami miatt ő is mosolyogni kényszerült.
-Nem haragszok te lüke,csak ne kenj mindent rám,együtt basztuk el~szó szerint~akkor ketten késünk el és kész.Karácsony van,nem kéne se veszekedni se idegeskedni.
-Igazad van...túl sok a feszkó.-fintorodott el.Perverzebbnél perverzebb dolgok suhantak át az agyamon.
-Levezethetjük ha gondolod!-kacsintottam rá.
-Na neem,nem fogod mégegyszer eljátszani.Mára nem volt elég?Te szexmániás.Igaza lesz Lou-nak...csak a szexshop-ba kéne vásárolni.-hevesen bólogatni kezdtem.
-Sejtettem,na menjünk mert bezártan az árusok mire odaérünk.-nevetett és aztán visszamászott a saját helyére.Bekötötte magát és beindította a kocsit.Újból útnak indultunk.
Mikor leparkoltunk az egyik szabad helyen,már akkor éreztem a karácsonyi láz minden szösszenetét.
-Mmm,de jó illat van!Veszünk forralt bort?Olyan fahájas-narancsosat,mint amilyet tavaly  a bandával!-iszkoltam is ki a kocsiból.
-Kocsival vagyunk Ni!Ha megbüntet a rendőr,már így is van elég szar a nyakamba,nem kell még több.-mindenttudóan nézett rám.
-Majd vigyázunk,csak nem kapnak el és büntetnek meg karácsony estéjén.-kulcsoltam össze ujjainkat és befelé vettük az irányt.
-Meglátjuk-sóhajtott,ezt már vehettem egy igennek is.
Leszarva a bámészkodókat az egész körutat kézenfogva tettük meg,még akkor is,mikor már minden kezünk tele volt.Vettünk rengeteg édességet meg apró ajándékokat is.Illatos gyertyákat,hógömböket és még fagyöngyöt is.Hátha sikerül odarakni Harry és Lou fölé.A szatyrunkba még került rengeteg csokoládé,egy plüss és pár karácsonyfadísz is,illetve egy-egy nyaklánc is.Másik kezünkben ott gőzölgött a kinyávogott forralt bor és jól felmelegítette a kezünket.Volt már egy órája lassan,hogy a vásárban totyogtunk és eléggé lehűlt a levegő.
-Első karácsonyunk együtt.Olyan furcsa,nem?-bólintott és kortyolt mégegyet a pohárból.Agyamat máris ellepte a köd,mikor megláttam ahogy egy csepp bor lecsurog a nyakán egészen a sáljáig majd az ádámcsutkája is fel-le járkál a nyeléstől.Nem is figyeltem amit mondott,csaj a nyakát és a száját bámultam míg azzal szavakat formált.Arra eszméltem,hogy a kezét legyezi előttem.
-Niaaall?Ne bámulj már így rám!Kezdek én zavarba jönni ettől.-nézett félre.Felnevettem.
-Miért,hogy bámulok?-odanyúltam,ahol az a csepp bor lefolyt az állán imént és egy gyors csókot nyomtam rá,de csak épp hozzáérintettem ajkaim,nehogy túl intim legyen a körülöttünk lévők számára.Hál' istennek senki nem figyelt ránk.Odahajolt hozzám.
-Még egy ilyen húzás és addig nem megyünk innen sehova míg ájulásig nem dugtalak!Nem foglak itt leteperni,de a kocsi hátsó ülése elég tágas,mint ahogy ismered.-kacsintott én pedig heves bólintásba kezdtem egy nagy nyelést követően.
-Akkor,azt hiszem jobb ha megyünk,nem?-tettem meg pár bizonytalan lépést,de éreztem a merevedésem nem örül a hidegnek és az erős impulzusoknak.Visszarántott és megcsókolt,de úgy ahogyan én mondtam még pár órával ezelőtt otthon.Ledugta a nyelvét a torkomon.
-Szeretlek Niall!-nyögte bele.
-Én is nagyon szeretlek!-mondtam ki én is,pár szusszanásnyi másodperc múlva.
-Boldog Karácsonyt!-mondtuk ki egyszerre,ahogy lépdeltünk a kocsi felé.

És igazam lett,nem kaptak el a rendőrök!














4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó volt. Mikor Zayn megjelent az kb halál és, hogy a szünet után visszatér waaaaa. Imádtam az ajikat a Larry aji volt a legjobb. Zayn kis cuki volt Niall meg a szexmániás amit nagyon birtam. Fantasztikus volt.
    Puszi<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szioo,köszii.
      Igen,próbáltam itt is egyedit alkotni,örülök ha összejött.
      Puszi xxx,Niky <3

      Törlés
  2. Szio!
    Itt a megérdemelt komid! ;)
    Eszméletlen volt! Tudod, hogy a Ziall a mindenem!*-* Annyira jó lenne, ha ez megtörténne. :( Zayn visszajön, és boldogan élünk míg meg nem halunk! <3 De ezen kívül imádtam! Lou ajándéka...khm...nekem vehetsz egy műpéniszt, amibe bele van gravírozva Lou és Haz neve! :'D Örülnék neki! :P
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na majd elküldöm postán :DD Örülök ha tetszett...egy kis álmodozás sose árt..
      Zayn meg hiányzik folyamatosaan!
      De majd írok még,és kérhetsz majd még sztorit is...de előtte megírom a Lilo-d.
      Pussz. <3

      Törlés