2016. február 14., vasárnap

Marriage~1~Sexuality

Sziasztok!
Nem bírtam várni,szóval A TRILÓGIA ELSŐ RÉSZE itt is van!
A második szerdán...a harmadik valószínűleg pénteken fog érkezni...illetve már van egy másik történetem is...egy nagyon sírós...de az majd vasárnap..
A kommentekre fogok válaszolgatni,még ma...s nagyoon köszönöm mindenkinek aki vette rá a fáradtságot,hogy írjon pár szót...Imádlak titeket! Csak így tovább...! 
                 Always in your hearts,Niky


Zayn szemszöge:

-Nem hiszem el,Niall,basszus...el fogunk késni.-nyögtem bele a szájába,de már én sem hittem,hogy hamar elindulunk,mert beleharapott a nyakamba és nekem dörzsölte alsótestét.Erősen megszívta azt a pontot én pedig kellemes sóhajt hallattam.
-Az legyen…a legkevesebb…gondunk.-akadozva,kéjes sóhajjal lehelte ezzel a meleg leheletét nyakhajlatomba,ahol már bizonyára minimum kettő vörös,kiszívott folt ékeskedett…picsába.
-Ni…ah.Már…most úton kéne…lennünk.-nekitolt a falnak és befészkelte magát a lábam közé,s közben nem engedte ki bőröm az ajkai közül.
-Leszarom…megvárnak.Nagyon kellesz.-lehunytam szemeim,mert kinyitva már a csillagokat számolgattam magam előtt.Egy pillanat alatt megváltozott a véleményem,de még mindig tudtam,hogy rossz ötlet egymásnak esni ilyenkor…
Minden erőm összeszedve fordítottam helyzetünkön és egy kisebb koppanással nekinyomtam a falnak,úgy,mint nemrégiben ő engem.Végignyaltam ádámcsutkájától kezdve a haja tövéig,s nyakához újra visszatérve szívni kezdtem.Ha nekem is van bizonyíték,akkor neki is legyen….
-A-a…ma rohadtul nem te irányítasz.Szétszakad a seggem lassan…-felnéztem és egy pillanat alatt kitisztult az eddig sötét tudatom.
-Miért nem mondtad?-leheltem két finom puszit lehunyt szemhéjaira.Gyengeségem látva visszafordította magát az irányító szerepbe és közönségesen széttépte a felsőmet.Morogva válaszoltam erre,de mikor leguggolt és az övemmel kezdett babrálni,s nadrágon keresztül masszírozta dudorom,már azt sem tudtam…egy hang nem jött ki a számon.
-Mert rohadtul imádom,mikor bennem vagy….de mivel én is pasi vagyok,tudtommal,ezért én is szeretem a dominanciát.Csak sűrűn van,hogy nem hagyod..-felnyögtem könyörgő szavaitól,s egyből levettem,hogy ma bizony én fogok alul lenni…kibaszottul nem fogok tudni ülni.
-Csináld már!-belepuszilt köldökömbe s egy nyalintással végighúzta nedves nyelvét alsóm tetejétől egészen a frissen szívott,égő bőrömig.Imádom mikor bedurvul,de marad az a szenvedélyes kis Neil,akit annyira imádok.
-Ha türelmetlenkedsz nem engedem,hogy elmenj….nem akarod ugye?-lökte felém csípőjét ismét..s hirtelen nyitottam ki szemem,mivel megéreztem,hogy ő bizony már nadrág nélkül van.Mikor vette le?
-Figyelem elterelés babe…Annyira imádom,mikor nem tudsz magadról,annyira elhatalmasodik a kéj rajtad.-már épp szóltam volna,hogy hagyja abba a pofázást,mikor nyelvét ledugta a torkomon.Abban a pillanatban visszacsókoltam és az iménti zavartság és düh elpárolgott belőlem.
-Utállak ilyenkor…te csődör.-felnevetett és lehúzta rólam a nadrágot az alsómmal együtt.Felszisszentem ahogy a vastag anyag végigszántott kemény hosszomon,de azonnal enyhülést kapott,amint forró közegbe került,ami most említésként szerelmem perzselő ajka volt.Fejem fájdalmasan koppant egyet a falnak ütközve,mikor elkezdett nyalogatni,s hol félig vette be,hol pedig tövig.Imádom..
-Szívd már!Me-megőrülök..-elmosolyodott teli szájjal,s felnézett.Éreztem ahogy azonnal kibukik belőlem egy újabb adag előnedv,de ezt Ő készséggel nyaldosta.Kivette szájából és hosszú puszikat adott hosszomra,ami megmondom őszintén,kurva jól esett.Sosem csináltuk még így,de felettébb tetszett.
-Imádlak.-dobott egy puszit onnan lentről és nem tudtam megállni,hogy ne csókoljam meg nyáltól,vagy épp nedvemtől fényes ajkait,amik többszörösére duzzadtak.Nyelvét azonnal átdugta számba s megéreztem saját ízemet,ami nemhogy elriasztott volna,hanem még inkább felizgatott.Gyorsan elváltam tőle és előrelöktem csípőm,ezzel farkam hozzáérintve szájához,mert már nem tudtam elvonatkoztatni a fájdalmas pulzálástól ami alhasamban keletkezett.
-Maradj veszteg!Mindent sorjában.-kacsintott és felállt…mármint úgyis…ah,mindegy.
-Na most azonnal megdugsz,vagy egy hétig nincs szex!Akarlak…-be sem tudtam fejezni ,mert lelökött a bevetetlen ágyra és felém kerekedett.Méghozzá meztelenül,mert pillanatok alatt ledobálta magáról a ruháit.Számra tette a mutatóujját és végigsimított vele egész felsőtestemen.Megbolondulok érte.
-Nem mondj hülyeségeket,inkább élvezz.-rátapadt a mellbimbómra és felváltva szívogatta őket,pont úgy,mint a nyakam nem olyan régen.Fejem hátrahajtottam és tettem a mit kért.Imádom,ha irányít,nem is tudom miért nem engedem neki többször…
-Ne kínlódj már.Magamban akarlak érezni,most!-halkan felnevetett és nem teketóriázott tovább,lábaim behajlította,s ujjait,egyszerre hármat tartott a szám elé.Azonnal bekaptam,de kapcsoltam egyből…Ő még nincs készen.Elhesegettem kezét előlem és felültem.Lenyomtam a párnák közé és kezem közé fogtam sima,frissen borotvált péniszét.Imádom,mikor kezembe veszem és meg is rándul aközött azonnal,s legjobban a színét szeretem,fehér bőre miatt teljesen rózsaszín és kívánatos ez a testrésze...
-Zayn!Ne baszakodj,nincs idő erre.-felmordultam és felkúsztam hozzá,hogy orrunk érintse egymást.
-Na most lett elég!Kibaszottul le foglak szopni és ennyi,ha már itt maradtunk,legalább adjuk meg a módját!-felnevetett és lenyomta a fejem.Nem is várattam Őt,a teljes hosszát leengedtem a torkomig s addig szívtam,míg levegőm s erőm bírta.Ő pedig olyan hirtelen ordított fel,hogy kissé csengett is a fülem.
-Oh,basz-baszd meg.Így,még!-lökte feljebb csípőjét,de ennél tovább már nem tudtam a számba venni,erősen lenyomta kezemmel a csípőcsontjánál fogva és ott tartottam,nehogy a végén még megfulladjak.Bár…érdekes lenne.Kicsúsztattam ajkaim közül,lenyelve a temérdeknyi nyálat és előnedvet ami ebben a pár pillanatban gyülemlett a számba,s alkarommal gyorsan megtöröltem szám szélét,hogy ismét teletömjem a szám az említett játékszeremmel.Ezt nagyjából háromszor játszottam el vele még a következő percekben,mire már elégnek találtam.Sőt,szinte túlságosan is elégnek,mert a gyönyörű rózsaszín makkja mostmár nyálcsorgatóan vörösre változott.Elfeküdtem mellette,s pár szusszanást hallva felkapta magát és rámmászott.
A következő pillanatban már három ujja mozgott bennem hevesen,de amikor behajlította őket,csak akkor kezdtem el sikoltozni,mint egy lány.Vigyorogva csúsztatta ki-be az ujjait a nyílásomba,s szinte azonnal leállítottam,mert a heves impulzusoktól kertelés nélkül elélveztem volna.
-Dugj már meg végre!-hasizomból felhúztam magam és egy rövid csók után ismét visszahanyatlottam az ágyra.Behajlította a lábaim,amit utána a nyakába vett,s egy sebes mozdulattal belémvágta magát.Felsikoltottam,de nem a fájdalomtól,dehogy…a jóleső érzéstől,ugyanis már nagyjából két hónapja nem voltam alul.
Várt egy kicsit,csak hogy megszokjam,de elé mentem lökésének,s nem engedtem,hogy abbahagyja.
Hatalmas erővel repített a kielégülésig,s csak idő közben vettem észre,hogy rohadtul nem húzott magára gumit…de ez csak felderített,mivel így érezhetem forró nedvét amit majd orgazmusa során lövell belém.Erre nem is kellett sokat várnom,szinte még meg sem szoktam méretét,avagy inkább nem élveztem ki eléggé,mert Ő máris belémrobbant.Lihegve borult rám,de azonnal felocsúdott,mikor simogatni kezdtem hasát,jelezve ezzel,hogy engem még nem fejezett be.A már fájdalmasan kemény farkam egy szemrebbenés alatt a szájába vett és a gyönyörig szívott.Szó szerint.Olyan régen élveztem el így,hogy az orgazmus után is percekig pulzáltam.
-Elmondhatatlanul szeretlek.-végigcsókoltam nyakától kezdve mindenét és lenyaltam szája széléről a még meleg élvezetem nyomait.
-Én is szeretlek.Imádom,hogy már két éve mondhatom ezt neked,s remélem még fogom is sokáig.-mosolygott rám oldalról és olyan édesen nézett rém,hogy majd megzabáltam ott helybe.
-Fogod,mert sosem hagynálak el önszántamból…remélem ezt tudod.Imádlak…Neil.-vigyorogva suttogtam oda viccesen az utolsó mondatom,mire meglökte a vállam.Áfordultam a másik oldalamra és szemtől-szembe néztem az órával.-Basszus Ni.Kurvára elkéstünk.Ezért Lou és Hazz megöl.-megforgatta a szemeit és legyintett egyet.
-Ki nem szarja le?Fogadni mernék,hogy ők is késnek,mint mindenhonnan,szóval semmi gond nem lesz.Főleg hogy az Ő napjuk van.-délután négy óra múlt kereken hét perccel,s négykor kezdődött a szertartás…Donchasterben..ami nem két perc innen.Tuti elkésünk és meg nyúznak minket,mert pont mi vagyunk a tanúk….a szentségit.
Sebesen rohantunk fürdeni,s míg Ő zuhanyzott rohamtempóban,addig én rendet raktam a szobában.Később cseréltünk,s amíg én zuhanyoztam addig Ő előszedte az öltönyöket stb…később felöltöztünk,s amilyen gyorsan csak tudtunk,indultunk is a templom felé.

Donchaster-ben

Ha azt mondom nem késtünk el és minden rendben volt akkor azt mondom,hogy hazudtam,mert ez egy hatalmas túlzás lenne.Én vezettem,ami azt jelenti,hogy nagyjából száz kilométer per órányi sebességgel robogtunk a helyszínre,de az volt a nagy pechünk,sőt nem is egy,hogy egy kurvanagy dugóba keveredtünk,amiből nem is pár pillanat alatt jöttünk ki..nagyjából egy fél órát vesztettünk vele,s a szerencsénkre-irónia-szinte az összes piroslámoát kifogtuk.Egyszóval csapzottan és idegesen léptünk be,háromnegyed öt után két perccel a kinézett templomba.Louis szó szerint a szemével herélt ki minket,de ha jól láttam az ő nyakuk is hasonló színben pompázott,mint a mienk,ezért azt a következtetést vontam le,illetve vontuk le,hogy az ő délutánjuk is élvezetekben gazdag volt,s nem éppen a megbeszélt időpontban caplattak be a helyre.Szívás.
Úgylátszik ez a nap is a szex napja….hát barátom,érdekes egy emléked marad az esküvődről,de legalább kellően előünnepeltetek….hasonlóan ,mint mi.
Viszont a Lindy páros is eléggé szét van csúszva…inkább bele sem merek gondolni,hogy ez a két érett pasi mit tud művelni az ágyban egymással,brrr.Ki van alul?....jézusom.


A tavasz csak úgy tüzeli a szexet….mármint a mi szexuális életünket biztosan…de rájöttem ez csak jó...

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most most rögtön akarom a többit, tudom, hogy meg van írva kell szükségem van rá. Imádtam nagyon nagyon!!!!
    Puszi❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,mar meg van irva mind a harom,de ez eppen ezert jo..
      Tul izgalmas..♥♥
      Csak kibirod szerdaig...jobb mintha vasarnapig kellene
      Pussz

      Törlés
  2. Úgy kinéztem belőlük, hogy még innen is elkésnek :D
    Olyan jó volt! Már nem is nagyon tudom kifejezni, hogy mennyire tetszik...
    Kíváncsian várom a folytatást!
    Puszi: Sophia ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csak ok kesnek...de talan a masik ketto jobb...
      Ez kifejezetten 18+ trilogia.szoval remelem nem baj,ha ilyeneket irok...ugy vettem eszre hogy szeretitek
      Pussz

      Törlés
  3. Awww*-* ez az, szex, szex, szex, és szex! Szex, szex hátán! Szex, szexxel körítve, szexxel fűszerezve! Ez a nekem való!:D
    Várom a köviiit!o.o
    Puszi xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeeeen,szex trilogia...es hat..khm..eleg eros szexek lesznek meg :D
      Szerdan kovi
      Pussz

      Törlés