2016. április 17., vasárnap

The Sky Is The Limit/3


Hello,
Itt is van a harmadik része a Ziall-nek..
Nekem eléggé sivárnak és befejezetlennek tűnik,szóval lehet,hogy lesz még egy része..de az már biztosan az utolsó,sőt,még az sem biztos,hogy lesz.
18+!
Jó olvasást kívánok!

Always in your hearts,Niky


Zayn szemszöge:

Nem láttam,s nem is hallottam,csakis csak Niall testére tudtam figyelni,ahogy körbefon és elandalog velem a szobámig úgy,hogy a többieknek fel se tűnjön eltűnésünk.Amennyire fáztunk egy órával ezelőtt,most annyira van melegem,s ha belegondolok,hogy mibe is mentem bele,már összeszűkül az altestem és orbitális merevedésem keresztülszakítja a törölköző elejét.Egyszerűen felajz az érzés,sőt már csak a gondolat is,hogy hamarosan én kerülök alulra…hogy fájni fog,de később már csak az élvezet marad,melyet Niall vált ki majd belőlem,s egy hatalmas kiáltással a hasamra élvezzek.
Nos,ettől a gondolattól is majdnem sikerült a magömlésem,s ha nem szorítok rá a farkam tövére közönséges módon,szerintem még Niall is eltátotta volna a száját.
-Először azt szeretném,ha előkészítenélek…nem fogok erőszakos lenni,bármennyire is fáj már.-nekidöntött az ajtónak és csak a formalitás kedvéért,de bezárta az ajtót.
A fülemtől egészen a hasam aljáig csókolt,s nyalt ami ismét bizsergést okozott egész testemben.Ha hamarabb tudom,hogy már csak a gondolat ennyire beindít,akkor folyamatosan ilyen,s ehhez hasonló gondolatok lepték volna el az amúgy is ködös tudatomat.
-Akarlak,Nia…uhm.-be sem tudtam fejezni a mondatomat,mert Niall egy rántással leszedte rólam a törölközőt,s nem tudta másfelé terelni a figyelmét,csak a kemény farkamra..büszkeség töltött el,s az állához kaptam,hogy magamra húzzam és kicsókoljam belőle az életet is.Felnyögött,majd mikor éreztem,hogy nem sok levegője  van,elengedtem.
Ellépett tőlem és átható tekintettel nézett végig rajtam,ahogy lihegek és emiatt emelkedik a mellkasom,s ahogy meredezik a férfiasságom fölfelé…már olyan szinten kész voltam,hogy előnedvem vízesésként folydogált és lecsöppent a földre.Niall felmordult és egy mozdulattal rántott vissza magához,hogy aztán ledöntsön az ágyra,majd fölémkerekedjen és felhúzza a lábam,csak azért,hogy VIP rálátást kapjon az alsófelemre.Megnyalta a száját és a belsőcombom kezdte harapdálni,s ujjaival a péniszem keresésére indult,s mikor megtalálta erősen rámarkolt,majd lassú,körkörös mozdulatokkal verni kezdte azt.
-Szűzanyám,baby.-felmordultam a hangja mélységétől.-Borzasztóan jól nézel ki,olyan nagyon kész vagy már rám.-nem is sejtettem,hogy ennyire felizgat a szex közbeni hangja.Ha ezt tudom,már felolvastattam volna vele az egész könyvtárat,csak abban reménykedve,hogy végtelen sok orgazmust ad nekem.
-Csináld,erősebben kicsim.-kezében csúszott a farkam és így alig éreztem már,hogy hozzám ér.Rám szorított,mire ívbe feszült a hátam és ordítottam egyet,majd minden erőmet bevetve próbáltam visszatartani az idő előtti élvezést…mindhiába.Szinte percekig tartó sötétség borult az agyamra,s a szám is szétharaphattam,mert valami meleg folyt végig a nyakamon,de nem tudott foglalkoztatni,mert a magom sugárszerűen lövellt ki,ezzel beterítve az egész hasamat.
Szuszogva próbáltam helyrehozni magam,de időbe telt,s el is felejtettem,hogy nem egyedül vagyok a szobában.Kinyitottam a szemem és megláttam Niall-t,aki csillogó szemekkel,meredtem bámult,de közben végig a farkát szorongatta.Ismét éreztem,hogy altestembe tódul a vérem,majd egy erősebb lökést.Niall rámugrott,só szerint és nyelvével nyakamra tapadt,hogy a vérem letisztítsa onnan,közben pedig ujjával az ondómat próbálta eltűnteti a hasamról.
-Ha tudnád,mit érzek most,szerintem meghalnál.-fellöktem csípőm,muszáj voltam új merevedést kreáljak,mert ha nem kapom meg Őt most azonnal ismételten elködösült aggyal fogok élvezni,még mindig csak a kezétől.
-Hidd el,érzem.Ne haragudj,hogy ilyen hamar elmentem…nem bírtam már.-felnevetett.
-Ha hiszed,ha nem…ez volt életem legcsodásabb látványa.Viszont én borzalmasan érzem magam,szóval ideje lenne tenni is valamit.-ajkamra tapadt,melyből még mindig szivárgott a vérem és oldalról bedugta két ujját a számba,hogy benedvesítse azokat.Eltávolodott és ujjait ki-be húzogatta a számba,s végig a szemembe nézett.Ah,istenem.
Kihúzta őket egy nagy nyálcsíkot húzva maga után,s aztán bekapta Ő is.Le kellett hunyjam a szemeim,mert valószínűnek tartottam,hogy ismét orgazmus közelébe sodródom,ha tovább kell nézzem.-Borzalmasan fáj a farkam,Kicsi Niall.-kihűlt nedvemet szétkente a hasán és megszorította a heréim,csakhogy még kényelmetlenebb legyen és csillagokat lássak magam körül.-Babyy..
-Mindjárt,Zayn.Nyughass.-kivette szájából a közös DNS-sel ellátott ujjait és lábaim szétfeszítette,majd először csak szétkente vágásomon a csúszós anyagot,majd be is dugta az egyik,majd mikor érezte,hogy már eléggé kitágultam,a másik ujját is hozzátette.Szinte ráfeszültem ujjaira…melyek hidegek voltak.Kicsit kellemetlen érzés volt,de hamar megszoktam,s mikor körözni kezdett ujjaival,hát nekem az volt a mennyország.Folyamatosan sikítoztam,és az se érdekelt ha a fiúk szétszekálnak majd,enyhülést akartam most,mert az,hogy folyamatosan a prosztatámat ingerli,de mégsem tesz semmit,kiidegel.
Lefogtam kezét és mérgesen néztem szemébe.
-Most azonnal akarlak,nem bírok már várni.-elvigyorodott és gyorsan felhúzta magára a kondomot,hozzáteszem,hogy őrjítő volt maga a látványa is,és fejemet emelte volna fel.Ó.
-Ha nem bánod.-kéjes tekintetétől kikészülök,de ez a visszafogott hangnem…jézus.Felültem és vastag,kemény farkát megfogva,amin már ott volt a színes védőanyag,föléhelyezkedtem és bő adag nyálat folyattam rá,majd nem bírtam ki hogy ne vegyem a számba,szóval kellően benedvesítettem.
-Csináld.-visszafeküdtem és kicsit oldalra dőltem,hogy jobban hozzámférhessen,aztán még mielőtt rám feküdt volna,meggondoltam magam.Hasravágódtam és ribancokat megszégyenítő módon pucsítani kezdtem.Hevesen kapkodta a levegőt..
-Ó,a kurvaéletbe.Zayn,kikészülök.-feltérdelt az ágyra,aztán tenyerébe vette a két félgömbömet,hogy széthúzhassa,s már készültem a behatolás érzésére,s a fájdalomra,ám olyas valami érkezett ami miatt,sikítottam,mint a sakál.Belenyalt a vágásomba,majd bepozicionálta magát és úgy hatolt belém,óvatosan.Annyira ellazultam a kellemes nyelvcsapásai miatt,hogy semmilyen fájdalmat nem éreztem az elején,csak akkor mikor már tövig bennem volt.
-Oh..basszus,k-kicsim,ez fáj.-összeszorítottam a szemeim,s próbáltam csak belülre figyelni,de elég nehezen ment.Heves szuszogással adtam tudtára,hogy még mindig nem az igazi,de éreztem,hogy Ő már nem sokáig bírja.Nagyon nagyra duzzadt a farka..Ő még egyszer sem élvezett el,s a látványom sem lehet nyugtató onnan hátulról.
-Szólj,ha csinálhatom.Nem akarok fájdalmat okozni.-elfojtott hangon mondta,s elmosolyodtam,amiért még most s az én érdekeimet nézi.Kell Nála jobb pasi valaha?Isten ments.
Nem szóltam végül semmit,hanem előrecsúsztam,majd hátra.Igaz,borzasztóan fájt,de rájöttem,hogy ha azt szeretném,hogy jó legyen ezen túl kell esnem..fájnia kell.Hát hagy fájjon!
Tenyereit a derekamra tette majd erősen lökött egyet a csípőjével,s egy egész finom tempót vett fel.Éreztem,hogy fokozatosan tágulok,és már-már egyáltalán nem fájt.Sőt,kezdtem érezni a gyönyört,a kéjt,ami egyre jobban növekszik az alhasamban,viszont mivel ez már a második orgazmusom lesz,nem akarok hamar elmenni…Niall-nak kell.
-Gyorsabban,Ni!-éreztem,hogy fárad,ezért seggemet kinyomva dőltem le mellkasommal az ágyra,de jobb kezemmel a farkam kezdtem fejni.Engedtem,hogy a hátamra dőljön és beleszuszogjon a nyakamba,s egy hevesebb tempót vett fel.Csak úgy csúszott ki és be,míg én fojtott nyöszörgésekkel adtam tudtára,hogy mennyire tetszik az amit csinál.Kezével megfogta a fejem,mely eddig lefelé lógott és erősen megfeszítve fordított maga felé.Nyújtott felsőtesttel belenyalt a számba majd összedöntötte a homlokunkat,és elengedett.Kezével átvette a farkam,s ahogy hátranéztem csak egy lehunytszemű,izzadt szexistent láttam,aki épp élvezni készül.Kőkemény péniszem megrándult a kezében,mire kinyitotta a szemét,s egyenesen az enyémekbe nézett.
-Szeretlek.-felsikoltottam,mikor elfordult és egy olyan pontot ért el,amit még az ujjaival sem tudott.Hirtelen abbamaradt a heves mozgása,s csak a lassuló ütemére tudtam koncentrálni.Megfeszítettem magam belül,majd megéreztem,ahogy a melegség szétárad a testemben.Belémélvezett.Hosszú másodpercekig tartó orgazmusa gyönyörű volt.Az arcára kiült a gyönyör,mely még szebbé tette,mint eddig volt.
Aztán észbekapott és hiába szakadt majdnem le a szerszáma…tovább dugott.Újból éreztem a gyönyört a testemben,s tényleg nem kellett sok..az a gyönyörgomb sok mindent tud,de engem kikészíteni biztosan.Az utolsó perceket végigsikoltottam és ajkaim szétharaptam,majd végre az ágyralövelltem,de olyan erővel,hogy Niall is alig tudott tartani.
A csend szétáradt körülöttem és olyan szex szag ölelt minket körbe,mint eddig még sosem.Mintha lefutottuk volna a maraton,úgy ziháltunk egymáson percekig.
-Nem fogom engedni,hogy csak te legyél alul.-izzadtan és fáradtan motyogtam a szájába.Elmosolyodott csukott szemmel és megkereste a számat,ami már éhesen várta Őt.

Percek múlva ismét birtokba vettük a fürdőt,de csak halkan osontunk be,nehogy valami megjegyzést tegyenek a fiúk,akik még azóta is a nappaliban voltak..de remélem,nagyon remélem,hogy aludtak.Kicsit begörnyedve és lassú léptekkel tudtam csak közlekedni,mert a seggem olyan szinten fájt,mintha beledugtak volna egy elektromos fogkefét és hetekig ott élősködött volna bennem.
-Nagyon fáj,baby?-kisimítottam a ráncaim az arcomon és egy hatalmas mosollyal válaszoltam.
-Nem vészes.Te nem tudom hogy bírod,legközelebb sokkal óvatosabb leszek.-megcsókoltam és most a zuhanyt vettem célba,mert ülni képtelen lettem volna a kerámiás kádba.
-Ez volt az első neked,érthető hogy ennyire fáj..később sokkal jobb lesz,nyugi babe.-körbepuszilgatta az állkapcsom,amit mosolyogva figyeltem.
-Ezt értem…de nyussz!Már nem bírok ki több orgazmust.Kifacsartál.-felnevettünk aztán egy pajzán vigyorba húzta a száját.
-Hát,én még kibírnék…mutatott lefelé.
-Milyen telhetetlen vagy..de hogy lásd kivel van dolgod..-leguggoltam,s közben végig a szemébe néztem,majd kezembe vettem már-már éledező férfiasságát,melyről nemrég került le az ondós gumi,s óvatosan körbenyalintottam,de aztán az egészet megpróbáltam a számba venni.A csempének támaszkodott és hátrahajtotta a fejét.
-Imádlak…oooh,de imádlak.-majd perceken belül elélvezett.


Már látom előre,hogy holnap semmiféle fizikai dolgot nem tudok majd csinálni,kivéve ha azt nem a Kicsi Niall-omon kell..ahhoz lesz bennem elég energia.

6 megjegyzés:

  1. Woooow! *szivecskeszemesmilekhada*
    Nem tudom kifejezni, hogy mennyire jó volt!
    Szerintem még lehetne egy utolsó rész, de persze rajtad áll :)
    Puszi: Sophia <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <3
      Örülök,hogy tetszett..reméltem,hogy szeretni fogjátok.
      Még nem tudom,hogy lesz-e következő..majd kiderül...de a következő három hétre már meg van a sztori ;)
      pussz,Niky

      Törlés
  2. Szia!
    Na végre a blogra találtam :D
    Hát ez eszméleten volt. Ennek kell még több rész. Imádtam!
    Puszi❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello,
      max csak egy lesz még ebből...de még nem tudom..lehet.
      Csak a szex miatt mi? :D
      pussz,Niky

      Törlés